برنامه سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی بررسی شد

تهران (پانا) - برنامه سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین بررسی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در جلسه‌ای با حضور «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، «علی پارسانیا» مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین، «میکائیل باقری» مدیرکل قرآن، عترت و نماز، «عباس مهاجر» مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، «امیر تجلی‌نیا» مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، مشاوران اجرایی و هماهنگی معاون وزیر آموزش و پرورش، برنامه سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی در سالن جلسات این معاونت بررسی شد.

گفتنی است در این جلسه، سیاست‌ها و رویکردهای معاونت پرورشی و فرهنگی مطرح شد که بر اساس آن و بر مبنای سند تحول بنیادین، تغییراتی در برنامه سالانه معاونت صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش در این جلسه مطرح شد که محور تعیین و تدوین برنامه‌های سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی، سند تحول بنیادین خواهد بود.

همچنین اعضای این جلسه تاکید کردند که برای تدوین برنامه سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به دنبال همگرایی هستند و تاکید بر اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار