در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی مصوب شد

اردوی زیارت اولی‌ها برگزار می‌شود

شهرکرد (پانا) - در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری اردوی زیارت اولی‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارت اولی‌ها برگزار می‌شود

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان در این جلسه بر اعزام دانش آموزان دارای شرایط تاکید کرد و اردوی زیارت اولی ها به مقصد مشهد را ارزشمند و دارای ظرفیت بالای فرهنگی، تربیتی توصیف کرد.

امیریان افزود: «با برنامه ریزی های صورت گرفته وسیله ایاب و ذهاب این دانش آموزان در این سفر معنوی از طرف اداره کل آموزش و پرورش تامین خواهد شد.»

همچنین سید حسن فاضل مدیر سازمان دانش آموزی استان در گفت‌وگو با پانا ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین پشتیبانی و پرورشی این اداره کل جهت همراهی و مساعدت در اجرای این برنامه گفت: این اردوها در دو جنسیت پسران از 4 الی 6 اسفندماه و دختران از 10 الی 12 اسفند ماه برگزار خواهد شد و سهمیه هر جنسیت 45 نفر دانش آموز خواهد بود.

فاضل در پایان از برنامه های اردویی جدید سازمان دانش آموزی در ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: این اردوهای دانش آموزی در راستای اجرای برنامه جهاد تبیین و با هدف بازدید از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار