مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تجلیل از مدیران شاخص مدارس شاهد کشور در اسفند ماه 1401

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از تجلیل از مدیران شاخص مدارس شاهد کشور در آیین پویش ایثار با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران شاخص مدارس شاهد کشور در اسفند ماه 1401

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، جلسه هماهنگی برنامه‌های « پویش ایثار» با حضور زهرا پناهی‌روا (مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش)، فقیه (مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران)، مهاجر (مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش) و سایر دست‌اندرکاران تشکیل شد.

در این جلسه، فقیه (مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران) تصریح کرد: پویش ایثار، نماد کار فرهنگی و ترویجی است که برای ۱۵میلیون دانش‌آموز دنبال می‌شود و جزء مأموریت‌های ارزشمند 2 نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت آموزش و پرورش است و نگارش تجربیات ایثار اجتماعی، تجربه‌ای ارزشمند برای دانش‌آموزان است و این فعالیت کاملا فرهنگی است.

عباس مهاجر (مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش) نیز در این جلسه بر اجرای برنامه عمیق فرهنگی و هم‌افزایی با اداره کل امور شاهد و ایثارگران تأکید کرد و گفت: این هم‌افزایی‌ها غنای بهتری را فراهم می‌کند.

زهرا پناهی‌روا (مدیرکل امورشاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش) نیز تأکید کرد در این مراسم، مدیران شاخص مدارس شاهد کشور توسط وزیر آموزش و پرورش و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تجلیل ویژه قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار