در آستانه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی:

فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

تهران(پانا) - در آستانه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، فرهنگیان شهرستان‌های ری1، ری2، فشافویه و کهریزک، با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

مسعود بهرامی مدیر کل اموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، در جمع فرهنگیان شهرستان‌های ری1، ری2، فشافویه و کهریزک که برای تجدید میثاق با آرمان های امام عظیم شان انقلاب امام خمینی (ره) در مرقد مطهر ایشان گرد آمده بودند، گفت: در همه مراسماتی که در عرصه بین‌الملل رخ می‌دهد، شاهد این هستیم که همه تلاش می‌کنند تا با هم متحد باشند که این اتحاد و اجتماع حائز اهمیت و رمز پیروزی است.

وی افزود: قاعدتا در کشور عزیز ما ایران براساس آداب ملی و مبانی دینی، کنارهم بودنمان، بیشتر از کشورهای دیگر اهمیت دارد. به عنوان مثال می‌توان به برپایی نماز جماعت که در آداب و رفتارهای دینی ما بسیار به آن سفارش شده اشاره کرد .

بهرامی ادامه داد: این جمع ارزشمند که در اینجا گردهم آمده‌اند، چند ویژگی منحصربفرد دارد؛ اولین و اساسی‌ترین ویژگی دورهمی امروز ما، مکانی است که این اجتماع در آن شکل گرفته است؛ در جوار بارگاه ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر و در جوار بزرگانی که برای به ثمر نشستن این انقلاب جانفشانی کردند، تا ما بتوانیم این لحظات باهم بودن را در اینجا درک نمائیم. ما نباید فراموش کنیم که امروز میراث‌دار و ادامه‌دهنده راه این بزرگواران هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: شاخصه دوم این محفل، شاخصه زمانی است، که اجتماع ما در ایام مبارک ماه رجب شکل گرفته است که نسبت به بقیه زمان‌ها حسن و مزیتی ویژه دارد.

وی درباره مزیت سوم اجتماع فرهنگیان شهرستان ری خطاب به حاضرین، گفت: مزیت سومی که این اجتماع دارد، جنس افراد شرکت‌کننده در این جمع است، شما عزیزان که راهبران و گردانندگان دستگاه تعلیم و تربیت هستید، اگر بنده را لایق شاگردی خود بدانید، عرض می‌کنم در زمان حال این شما هستید که دانش‌آموزان را که امید آینده انقلاب اسلامی هستند، در حوزه تربیتی راهبری و هدایت می کنید.

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در پایان به هدف این همایش اشاره کرد و گفت: هدف و موضوع این اجتماع اکه باعث شده ما اینجا گردهم آییم این است که با هم هم‌پیمان و هم‌قسم شویم تا از هیچ تلاش وکوششی برای تربیت نسل آینده دریغ نکنیم.

لازم به ذکر است که شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام راحل ، شهدا و رهبرفرزانه انقلاب تجدیدمیثاق کردند.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار