امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

نتایج تلاش‌های مسئولان باید برای مردم آشکار شود

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه خطاب به مسئولان گفت نتایج تلاش‌های شما می‌بایست برای مردم آشکار شود و درسفره معیشت خود تغییرات را مشاهده کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نتایج تلاش‌های مسئولان باید برای مردم آشکار شود

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، ماه رجب را ماه امیرالمومنین(ع) و نام نهری در بهشت دانست و افزود: یک روز روزه در این ماه، رضوان خداوند را در پی دارد و ماه رجب را ماه استغفار، صدقه و کار خیر برشمرد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با گرامیداشت ایام دهه فجر دو نکته را به مردم و مسئولان تذکر داد و اظهار کرد: مردم توجه داشته باشند، نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون پیشرفت‌هایی داشته، که همه در یک سطح نبودند و اگر در مسئله اقتصادی و سفره معیشت مردم امروز مشکلاتی وجود دارد، دلیل بر ناتوانی جمهوری اسلامی نیست و نباید به این بهانه اصل نظام را زیر سوال برد، البته انتقاد در جای خود قابل قبول است.

حجت‌الاسلام برقراری خطاب به مسئولان گفت: نتایج تلاش‌های شما می‌بایست برای مردم آشکار شود و مردم سر سفره معیشت خود تغییرات را مشاهده کنند؛ قیمت‌ها نباید افسار گریخته باشد، تدابیری اندیشه شود و توسعه تنظیم بازار را در نظر بگیرید و فقط در یک مقطع به عنوان مثال شب عید این کار انجام نشود.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما وقتی صحبت از آزادی و ادب می‌کنند، عفت کلام را فراموش کرده و در کشور سوئد قرآن را آتش می‌زنند که این اقدام خشم جهان اسلام را در مقابل جهان کفر برانگیخت.

پس از پایان مراسم نماز جمعه، مردم و مسئولان شهرستان اسلامشهر در تجمعی اهانت به فرآن‌کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار