مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش :

برگزاری جشن تکلیف پسران در دستور کار است

تهران(پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری جشن تکلیف پسران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف پسران در دستور کار است

میکائیل باقری در نشست هم‌اندیشی با روسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد ضمن تشکر از استان‌ها برای برگزاری مطلوب جشن فرشته‌ها اظهار کرد: این جشن‌ها برای دختران دانش‌آموز با حضور رسانه‌ها به صورت استانی برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین از مشارکت استان‌ها در سامانه نورینو تشکر کرد و ادامه داد: با وجود اینکه سامانه نورینو به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است اما روسای ادارات فعالیت‌های استانی خود را در این سامانه انجام می‌دهند.

باقری در این نشست گزارش‌هایی از اتفاقاتی که در استان‌ها ارائه می‌شود را رصد کرد و افزود: استان‌ها از فعالیت و راه‌اندازی نورینو اظهار رضایت دارند و این کار را یک کار ضروری و جدید دانستند چرا که از طریق این سامانه پرونده الکترونیکی و تربیتی برای دانش‌آموزان تهیه می‌شود و اینکه خود آنان می‌توانند برای شرکت در مسابقات در این سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز با بیان اینکه قرار است ضعف‌های این سامانه رفع و انتظارات استان‌ها محقق شود گفت: استان‌ها در حال برگزاری جشن‌های تکلیف دختران هستند و برگزاری جشن‌های تکلیف پسران نیز در دستور کار است. اجلاس‌های نماز دانش‌آموزان در استان و در مراحل منطقه‌ای در حال برگزاری است و نیمه دوم بهمن و اسفند اجلاس استانی آنان برگزار می‌شود.

باقری اظهار کرد: برگزاری مسابقات مرحله آموزشگاهی تمام شده و این مسابقات در مرحله منطقه‌ای در حال برگزاری است.

وی همچنین نورینو را اولین گام مطالبه‌گری از مربی پرورشی در مدرسه دانست و تصریح کرد: انتظار داریم استان‌ها سیاست‌ها را به مدیر برسانند و از آنان مطالبه‌گری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار