در نشست هم‌اندیشی معاونین آموزش ابتدایی غرب استان تهران تأکید شد ؛

شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت قرار گیرد

ملارد(پانا)- در نشست هم اندیشی معاونین آموزش ابتدایی غرب استان تهران، بر شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل تاکید شد و راهکارهای کاهش افت تحصیلی دانش آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت قرار گیرد

نشست هم‌اندیشی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با معاونین آموزش ابتدایی مناطق غرب شهرستان‌های استان تهران به میزبانی ملارد برگزار شد.

در این جلسه، محمدعلی زنجانی، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، بر شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل تأکید کرد و گفت: طرح شهید محمودوند با قوت در شهرستان‌های استان تهران در حال اجرا است و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی پیگیر موضوع دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل خواهیم بود.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان‌های استان تهران به چالش‌های آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی‌‌های چند هفته اخیر و به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان با رعایت برنامه زمان‌بندی مدارس برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و همکاری اولیاء دانش‌آموزان، کمک شایانی به این مهم خواهد نمود.

پیش‌بینی ساماندهی نیروی انسانی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه معاونین آموزشی شهرستان‌های ملارد، شهریار، قدس و رباط کریم بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نشستی نیز با کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ملارد داشت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار