رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌های تهران تاکید کرد؛

برنامه‌های دهه‌ فجر با محوریت خانواده انجام شود

فشافویه (پانا) - مدیر اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بیان کرد در حوزه اولیا و انجمن تنوع نظرات وجود دارد، به همین دلیل ضروری است در برنامه‌های دهه‌ فجر، از برنامه‌هایی با محوریت خانواده استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های دهه‌ فجر با محوریت خانواده انجام شود

محمد تیمورزاده در نشست هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان انجمن‌ اولیا و مربیان، اظهار کرد: اوضاع کشور ما هم‌اکنون بسیار خطرناک است و شما نقش پررنگی در جامعه دارید، اگر حواسمان به فرزندان‌مان نباشد، صدمات جبران ناپذیری در خانواده رخ می‌دهد، جنگی که در کشور ما در جریان است، جنگ ترکیبی است.

تیمورزاده گفت: دشمن از پیشرفت ما می‌ترسد؛ مانند رئیس جمهور آمریکا که هدف او جلوگیری از پیشرفت کشور ما است، اما وعده رهبر ما این است چه بخواهند چه نخواهند ما در نظم نوین جهانی تاثیرگذار خواهیم بود و باید همه کشور ایران را به رسمیت بشناسند. در همه کشور‌ها مشکلات وجود دارد اما در ایران یک مسئله را بزرگ‌نمایی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: آنها با این تبلیغات و تفرقه‌افکنی قصد دارند انقلاب کنند، اما علاج این تبلیغات این است که ما فضایی ایجاد کنیم و علاوه بر ماموریت‌هایی‌ که داریم هرکسی که در این حوزه توانایی دارد صحبت و مردم را آگاه کند. یکی از این ماموریت‌ها برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان است که می‌توانیم برای خانواده‌ها نیز انجام دهیم.

تیموری با اشاره به مطالب مطبوعات درباره مقام معظم رهبری بیان کرد: به گفته پوتین، رهبر‌ی که کشور ما دارد هیچ کجای دنیا همانند او نمی بیند؛ ولی در شبکه‌های اجتماعی و در ظاهر برعکس وانمود می‌کنند.

مدیر اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: تصمیم گرفته شد که مجمع عمومی اولیا را در مناطق ایجاد کنیم و هرماه جلسه‌ای با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه برگزار شود و در این جلسه در رابطه با آموزش و پرورش و تربیت‌بدنی و برنامه‌هایی که داریم نظر دهیم؛ در حوزه اولیا و انجمن با تنوع نظرات جامعه مواجه هستیم به همین دلیل ضروری است اولویت برای برنامه‌های دهه فجر با سبک محوریت خانواده باشد و از برنامه‌‌هایی که سال‌های قبل به دلیل کرونا برگزار نشد استفاده شود.

در ادامه فرشته عباسی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌های استان تهران خبر داد: در مقطع دوم متوسطه برای پسران، جلسات پیشگیری از اعتیاد و برای دختران جلسات سواد رسانه‌ای برگزار کردیم.

عباسی خاطرنشان کرد: انجمن‌ها باید آمار مدارس لازم توجه را ارائه کنن که ممکن است بعضی از مدارس برای جلوگیری از بدنامی خود گزارش‌های منفی مدرسه خود را ندهند؛ بنابراین از مدیران خواهشمندم که اعتماد کنند و در این امر همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: باید مراکز مشاوره‌ها را در مناطق آماده کنیم، لازم است مراکز مشاوره‌هایی که فعالیت ندارند فعال شوند، تا دانش‌آموزان به مراکز مشاوره مراجعه کنند و مشکلات اجتماعی دانش‌آموزان را در مراکز مشاوره ای حل کنیم.

خبرنگار: نرگس عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار