در گفت‌وگو با پانا:

حمید درخشان: نباید پرسپولیس گول ۵ امتیاز اختلاف را بخورد

امتیاز بازی با فولاد تعیین کننده است/ اسدبیگی و عمری پتانسیل بزرگ شدن دارند/ نباید هر بازیکنی به راحتی پرسپولیسی شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است از الان نباید سرخپوشان خود را به قهرمان بدانند و گول ۵ امتیاز اختلاف را بخورند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: نباید پرسپولیس گول ۵ امتیاز اختلاف را بخورد

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: «بازی خیلی خوبی بود. تیم حریف با پرس شدید دنبال خراب کردن بازی پرسپولیس بود و در نیمه اول بسیار موفق بود. آن‌ها حتی فرصت گلزنی هم‌روی بازپس‌گیری توپ داشتند و یک توپ هم به تیرک زدند اما مشخص بود یک تیم نمی‌تواند ۹۰ دقیقه پرس سنگین کند‌. البته تیم حریف واقعاً دونده و جنگنده بازی کرد. طبیعی هم بود چراکه همیشه تیم‌ها مقابل پرسپولیس باانگیزه هستند. بازیکن اگر دیده شود، زندگی‌اش زیرورو می‌شود. به همین دلیل انگیزه شخصی هم به کمک حریفان می‌آید.»

وی افزود: «خط هافبک حریف خیلی دونده بود و باعث شد، یحیی خیلی زود دست به تغییر بزند. تعویض‌ها هم خیلی کمک کرد و باعث شد، روند بازی بهتر شود. وقتی بازیکن تعویضی بتواند بار تیم را بردارد،این نشان می‌دهد که مربی به‌خوبی بازی خوانی کرده است. همیشه باید تعویض مربی نقش تعیین‌کننده و اساسی داشته باشد. معمولاً مربیان به خاطر تغییر روند بازی یا نگه‌داشتن نتیجه تغییرات را اعمال می‌کنند. مقابل ذوب‌آهن این تغییرات به‌خوبی جواب داد و واقعاً روند تیم بهتر شد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس بعد از جام جهانی روند خوبی حداقل در ۲ بازی ابتدایی به لحاظ نتیجه نداشت. موقعیت گل خوب ایجاد نکرد اما رفته‌رفته بهتر شد و با تغییر نفرات، تیم هم در موقعیت‌سازی خوب عمل کرد و هم توانست بردهای خیلی خوبی بیاورد. مخصوصاً مقابل گل گهر که در خانه حریف بود و جزو مدعیان هم محسوب می‌شود. در این هفته‌ها اسدبیگی و محمد عمری خیلی تأثیرگذار بودند. با نفرات دیگر چفت و هماهنگ شده‌اند و می‌دانند از همدیگر چه می‌خواهند.»

حمید درخشان گفت: «متأسفانه مسئله مهمی که الان در فوتبال ما رخ می‌دهد این است که بازیکن تا یکی دو بازی خوب انجام می‌دهد، خودش را گم می‌کند. به همین خاطر است که بازیکنان عمر حرفه‌ای کوتاهی دارند. بازیکن ۲ بازی برای پرسپولیس فیکس بازی نکرده، ادعای بزرگی می‌کند. این‌قدر بازیکن کوچک به تیم آوردند که وقتی او را نمی‌خواهند، طوری برایش تبلیغ می‌کنند که انگار مسی را دارند از دست می‌دهند. متأسفانه این رویه سال‌هاست که دیده می‌شود. وقتی بازیکن باکیفیتی مثل اسدبیگی و عمری را مربی بها می‌دهد، خودشان هم از فرصت استفاده می‌کنند. این بازیکنان پتانسیل بزرگ شدن دارند به شرطی که خودشان را گم نکنند و با یکی دو بار بازی خوب، اشباع نشوند. به بیراهه کشیده نشوند و خودشان را در بالاترین سطح نگه‌دارند و بزرگ فکر کنند. اگر این‌ها را رعایت کنند و زندگی سالمی داشته باشند، بدون شک در آینده جزو ستارگان فوتبال ایران خواهند شد.»

وی با اشاره به مدعیان لیگ برتر افزود: «فعلاً مدعیان مشخص نشدند. تنها یک بازی از نیم‌فصل دوم گذشته است و در هفته‌های آتی اتفاقات زیادی می‌افتد. دور برگشت تیم‌ها امتیازها را به‌راحتی از دست نمی‌دهند. بازی با فولاد این هفته خیلی تعیین‌کننده است. ما نباید به‌راحتی در بازی‌های سخت، امتیاز از دست بدهیم. تیم‌ها به هم نزدیک هستند و با یکی دو برد رتبه‌ها تغییر می‌کند. سپاهان. تراکتور اوج گرفتند و گل هم تیم گردن‌کلفتی است. پرسپولیسی‌ها نباید گول ۵ امتیاز اختلاف را بخورند و خودشان را از پیش قهرمان بدانند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار