یادداشت/ غلامرضا بنی اسدی

خشاب تروریست‌ها در اروپا پر می‌شود!

بیرجند ( پانا) - تروریسم را شما پایه می‌گذارید. تفنگ تروریست‌ها را شما می‌سازید و خشاب می‌گذارید. قربانیان ترور، با گلوله‌هایی جان باخته‌اند که شما برای جهانخواری ساخته‌اید. سیاهه سلاح‌هایی که ساخته‌اید را که دارید. کالبد شکافی قربانیان می‌تواند نوع گلوله و اسلحه‌ای که شلیک کرده را هم مشخص کند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
خشاب تروریست‌ها در اروپا پر می‌شود!

روشن شدن این سیاهه دست های سیاه و خون آلود شما را شایسته بریدن می کند. ما تا بوده زمان و بوده ایم بر زمین با ترور و تروریسم مخالف بوده ایم. 17 هزار امضای سرخ پای معاهده مخالفت ما با تروریسم است. 17 هزار شهید داده ایم تا ریشه تروریسم را در این کشور بخشکانیم. به خاک شهید خیز خود بسنده نکردیم. وقتی تروریسم سفره مرگ خود را در منطقه گشود باز جان سپر کردیم برای مقابله با گرگ های گرسنه ای که دندان در زندگی مردمان مظلوم زده بودند.

گرگ هایی که دندان هایشان هم شماره سریال اروپایی- آمریکایی داشت. کم در جان ما ننشست این دندان ها. شهدای مدافع حرم هر کدام یک کتاب زنده اند در این باره. ما برای حراست از زندگی مردمان سرزمین های دور فاصله خود را با مرگ نزدیک کردیم. ما "ضدِ تروریسم هستیم". انگِ کثیف تان در عنوان "تروریسم" به ما نمی چسبد. همه تان هم که چسب شوید باز هم در پرتو آفتاب حقیقت باز می شود و فرو می ریزد. ما زندگی بانانی شجاع و جوانمرد هستیم که در نبرد با تروریست های نامرد هم قواعد فتوت را فرو نمی نهیم.

شما ناجوانمردانه داعش ساختید و ما جوانمردانه آن را برانداختیم تا مردم بتوانند زندگی کنند. هم تفنگ دادید هم امکانات و هم نفر دادید تا نفرت را در جهان بگسترانید. قدم به قدم نه، سیل وار هم آمدید. آنکه قدم به قدم شما را عقب زد، ما بودیم. شهید دادیم و عقب تان زدیم. حالا هم ایستاده ایم در برابر انواع تروریسمی که طراحی می کنید. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین نیروی ایستاده در برابر تروریسم است. ضرب شستش را سر پنجه های داعشی شما چشیده اند. می توانید از آن ها بپرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار