مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

تدبیر نیروهای امدادی گاز در خراسان جنوبی مانع قطع گاز شد

بیرجند ( پانا) - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت تعویض به‌موقع فیلتر یکی از اقدامات اساسی نیروهای امدادی شرکت گاز بود که باعث جلوگیری از قطعی گاز در این استان شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تدبیر نیروهای امدادی گاز در خراسان جنوبی مانع قطع گاز شد

رحمان محمودی اظهار کرد: فشار گاز برخی شهرهای استان به زیر ۵۰ سی پی آی هم رسید اما گاز قطع نشد در صورتی که برخی شهرهای استان‌های دیگر با فشار بالای ۱۵۰ سی پی آی قطعی گاز داشتند.

وی عنوان کرد: نیروهای شرکت گاز در روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی پای کار بوده و در ایستگاه‌ها با شرایط سخت و سرمای شدید مشغول خدمت‌رسانی هستند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر فشار شبکه گاز استان حداقلی، اما پایدار است، تصریح کرد: به هیچ وجه شبکه‌های گاز را قطع نمی‌کنیم، اگر قطع گاز در جایی رخ می‌دهد به خاطر افت فشار است.

وی از کاهش پنج درصدی مصرف گاز استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: چهار میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب گاز در شبانه‌روز گذشته مصرف شده اما با وجود کاهش مصرف وضعیت شبکه شکننده است.

محمودی ادامه داد: استان خراسان جنوبی در انتهای شبکه گاز کشور قرار دارد و به‌صورت انشعابی و تک شاخه از شبکه سراسری گاز تغذیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار