آماده‌باش نیروهای امدادی خراسان جنوبی در پی هشدار هواشناسی

بیرجند (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی اعلام کرد با هشدار هواشناسی مبنی بر سردتر شدن هوا در روزهای آینده نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش نیروهای امدادی خراسان جنوبی در پی هشدار هواشناسی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا و تشدید سرما و یخبندان از چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه تا دوم بهمن ماه جاری در استان، گفت: در راستای اجرای طرح زمستانه تمامی پایگاه‌های ثابت، موقت، تیم آنست واکنش سریع و امداد هوایی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

محمدعلی کاوسی با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، اظهار کرد: در این راستا نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۲ پایگاه امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از اواخر سه شنبه بیست و هفتم دی ماه جاری وارد استان می شود، افزود: ۱۲۰ نجاتگر تخصصی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌ های موقت و ثابت استان آماده ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان هستند.

کاوسی با تاکید بر اجتناب از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات طی این مدت، عنوان کرد: مدیریت بهینه مصرف سوخت به ویژه گاز و برق در این ایام، موجب می شود تا سایر هموطنان در مناطق سردسیر بتوانند از انرژی مستمر برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار