بعد از سه سال دوری به‌خاطر کرونا

ورزش دانش‌آموزی جان دوباره می‌گیرد

تهران (پانا) - بهرام رمضان رییس انجمن بسکتبال دانش آموزان پسر کشور می گویدبرگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی پس از کرونا در جهان این نکته را نشان می‌دهد که دانش آموزان با انگیزه فراوان آماده حضور در این مسابقات هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ورزش دانش‌آموزی جان دوباره می‌گیرد

بهرام رمضان رییس انجمن بسکتبال دانش آموزان پسر کشور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی از این منظر میتواند اهمیت داشته باشد که متاسفانه به خاطر فراگیری پاندومی کرونا در جهان و کشورمان این مسابقات 3 سال پیاپی برگزار نشده بود و امسال دانش آموزان با انگیزه فراوان آماده حضور در این مسابقات هستند.

در ادامه رمضان با اشاره به وظایف این انجمن گفت: نظارت بر عملکرد انجمن های بسکتبال مدارس استانها،برگزاری مسابقات کشوری،انتخاب ورزشکاران نمونه شهرستانها و تشکیل تیم های ملی دانش آموزی جهت حضور در مسابقات برون مرزی از برنامه های این انجمن است.

رمضان با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال بهمن ماه در استان فارس افزود: استقبال بسیار خوب استان ها از این مسابقات و حضور حداکثری تیم های شرکت کننده نشان از برگزاری با کیفیت و سطح بالای فنی این رویداد دارد و همچنین میزبانی استان فارس نیز که ظرفیت بالای در حوزه ورزش دارد می تواند بر کیفیت این رقابت ها بیفزاید.

در ادامه رئیس انجمن بسکتبال دانش آموزان پسر کشور گفت: مهمترین رویکرد مسابقات امسال ورزش دانش آموزی در سطح کشور، شناسایی نخبگان ورزش دانش آموزی در رشته ای همچون بسکتبال است.اولویت در این مسابقات نه کشف استعداد بلکه شناسایی نخبه های بسکتبالیست است و امیدواریم با همکاری که فداسیون بسکتبال ، این نخبگان انتخاب شوند و بتوانند به تیم های ملی کشورمان اضافه شوند.

رمضان گفت: در سال های گذشته خروجی این مسابقات، اعزام 9 دوره تیم ملی بسکتبال دانش آموزی بود که در دورهای گذشته مانند: سال ۱۳۹۳ در کشور چین بعنوان نائب قهرمانی و یا در سال ۱۳۹۵ در کشور استونی به مقام سوم دست یافتیم.

در پایان رئیس رمضان ضمن تشکراز ریاست فدراسیون ورزش دانش آموزی ابراز امیدواری کرد که امسال یکی از پرشور ترین و پربارترین مسابقات بسکتبال دانش آموزی سراسر کشور را در استان زیبای فارس شاهد خواهیم بود.

شایان به ذکر است که مسابقات بسکتبال و والیبال دختران و پسران دانش آموز متوسطه دوم سراسر کشور از 15 لغایت 29 بهمن ماه سا جاری در استان فارس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار