ضرورت تداوم مدیریت مصرف گاز در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تداوم مدیریت بهینه و رعایت الگوی مصرف گاز از سوی همه شهروندان، ادارات و مراکز آموزشی تا سپری شدن شرایط کنونی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تداوم مدیریت مصرف گاز در آذربایجان شرقی

عابدین خرّم در حاشیه نشست اعضای ستاد ملی مدیریت بحران کشور و استانداران که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی شرکت‌های گاز و برق، شرایط در استان مدیریت شده و تاکنون مشکل خاصی از نظر تامین گاز و برق پیش نیامده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی استان در 10 روز آینده، گفت: برودت شدید هوا در روزهای اخیر موجب افزایش مصرف گاز استان تا 45 میلیون مترمکعب شده که بی‌سابقه است و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد احتمال بروز مشکل در تامین گاز وجود دارد.

خرّم افزود: اولین توصیه ما به مردم عزیز استان است که الگوی مصرف بهینه و دمای استاندارد 18 تا 21 درجه را در منازل خود رعایت کنند تا شاهد افت فشار گاز نباشیم و هموطنان در همه نقاط استان و سایر استان‌ها بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان در چند روز اخیر، گفت: در صورت ضرورت برای تعطیلی یا کاهش ساعات کاری ادارات و مراکز آموزشی اقدام می‌کنیم، اما با توجه به نیاز مردم به دریافت خدمات و ضرورت حضور دانش‌آموزان در مدارس، سعی می‌کنیم که کمترین تعطیلی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدیران ادارات و مراکز آموزشی باید مدیریت مصرف را به صورت جدی در دستور کار داشته باشند و اگر این موضوع در هر بخش مورد بی‌توجهی قرار گیرد گاز آن بخش قطع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار