فرماندار شهرستان بهارستان:

نمایش تصاویر حضور بانوان در جامعه، پاسخی صریح برای چگونگی فعالیت‌ آنان در جمهوری اسلامی ایران است

بهارستان‌دو (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان، نمایش تصاویر حضور بانوان در فعالیت‌های گوناگون جامعه را پاسخی صریح برای چگونگی فعالیت‌ بانوان در جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش تصاویر حضور بانوان در جامعه، پاسخی صریح برای چگونگی فعالیت‌ آنان در جمهوری اسلامی ایران است

مصادف با ولادت حضرت زهرا(س)، مراسم تجلیل از خانواده شهدا با عنوان «بوی بهشت» با هدف نشان دادن ارزش زنان جامعه ایران اسلامی در مصلی امام خمینی این منطقه توسط ستاد نماز جمعه و حوزه ۲۵۴ حضرت خدیجه(س) برگزار شد.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم بوی بهشت که به بهانه تجلیل از خانواده شهدا برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و روز مادر اظهار کرد: در زمانی که تمام تلاش دشمن بر مسئله خدشه‌دار کردن ارزش‌ها، باورها و هنجارهای دینی است؛ برگزاری این نوع برنامه‌های فرهنگی قادر به انتقال پیامی واقعی و مهم خواهد بود که زنان، مادران و دختران ما همچنان پایبند به اعتقادات دینی و مذهبی خود هستند.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به سخن شهید قاسم سلیمانی گفت: ایشان فرمود جمهوری اسلامی حرم است و از این حرم نگه‌داری کرد، و وضعیت فرهنگی جامعه ما در جنگ ترکیبی رخ داده اقتضا می‌کند که ظهور و بروزی بیشتری در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی داشت و فضا را برای فعالیت‌های سالم مهیا کرد.

نوحی با تاکید بر حضور و ظهور زنان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، ادامه داد: دشمن و شبکه‌هایشان علاقه‌ای به انعکاس و نشان دادن تصاویر حضور شما ندارد و آن را هیچگاه پخش و پمپاژ نمی‌کند، اما در مقابل اگر در گوشه‌ای با هرگونه ناهنجاری‌ برخورد کند، تصویر آن را با تمام تلاش نشان داده، بزرگ و پررنگ می‌کند و به خدشه‌دار کردن ارزش زنان جامعه ما خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: نشان دادن تصاویر حضور بانوان در فعالیت‌های گوناگون جامعه، پاسخی صریح برای چگونگی فعالیت‌ بانوان در جمهوری اسلامی ایران است و چهره واقعی زنان مسلمان جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد، که با آزادی کامل در کمال آسایش و آرامش درحال انجام فعالیت اجتماعی و فرهنگی هستند.

نوحی به تعبیر از سخنرانی حضرت آقا، اولین بازدید رئیس جمهور پس از ۱۲سال از شهرستان بهارستان و ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در آن بازدید خاطرنشان کرد: از طرف دیگر نیز ما دارای ضعف در حوزه اقتصادی هستیم؛ اشکال و ایراد داریم، که دولت مردمی و خدمتگزار آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات می‌کند، همچنین در این راستا بازدید آیت‌الله رئیسی از پروژه‌های مختلف، شرکت ایشان در جلسه شورای اداری و دیدار مردمی مصوباتی داشتیم.

این مقام مسئول افزود: مصوباتی اعم از بحث حوزه‌های بهداشتی و درمانی، تکمیل بیمارستان، حوزه‌های آموزشی ۱۵۰ کلاس درس و حوزه‌های ورزشی، زیرساخت‌ها، کمربندی جنوبی، تصفیه‌خانه و در حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی نیز بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار وجود داشت که آیت‌الله رئیسی بر اتمام سریع این موارد تا یکسال آینده تاکید کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار