مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

جایی بهتر از مدرسه برای انسان‌سازی نیست

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت جایی بهتر از مدرسه برای انسان‌سازی نیست. خیرین در کنار کار خیر فرهنگ خیر و خیراندیشی را ترویج می‌دهند، در آن هنگامی که دانش‌آموزان از زیر تابلو مدرسه خیرساز می‌گذرند و آرزو می‌کنند در آینده خیر شوند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جایی بهتر از مدرسه برای انسان‌سازی نیست

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اظهار کرد: خیرین گرانقدر در مسیر کار خیر تفسیرگر حقیقت الهی و سنت نبوی هستند؛ مدرسه‌سازی کار بسیار با اهمیتی است. به واسطه اینکه علاوه بر ساخت بنای خیر، مدرسه جایگاهی برای انسان‌سازی است.

وی افزود: جایی بهتر از مدرسه برای انسان‌سازی نیست پس خدا شما را انتخاب کرده تا جایی که می‌توانید کار خیر انجام دهید؛ همچنین خیرین در کنار کار خیر فرهنگ خیر و خیراندیشی را ترویج می‌دهند در آن هنگامی که دانش آموزان از زیر تابلوی مدرسه خیرساز می‌گذرند و آرزو می‌کنند در آینده خیر شوند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: خیرین اصفهان نه فقط در استان اصفهان بلکه چتر حمایتی و کار خیر آن‌ها کل کشور را در بر می‌گیرد و مدارس زیادی به دست آن‌ها ساخته‌ شده‌است.

وی در پایان تصریح کرد: هر ساله حدودا بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر دانش آموز به آمارهای قبلی اضافه می‌شود و از این رو هر ساله تجهیز و ساخت هزار و ۵۰۰ کلاس، مورد نیاز است که در این امر نیز، خیرین کنار دولت فعال بوده و هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار