فرماندار دماوند و رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند تأکید کرد؛

لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت‌افزایی در مدارس دماوند

دماوند (پانا) - فرماندار دماوند و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند، بر لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت‌افزایی در مدارس این شهرستان تأکید کرد و گفت، لازم است که مطالبات به حق معلمان مدارس غیردولتی پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت‌افزایی در مدارس دماوند

رضا طاهرخانی در دهمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: انتظار ما از مدیریت آموزش و پرورش این است که در مدارس نشست های مختلفی با حضور اساتید برتر، در جهت تبیین دستاوردهای نظام و بصیرت افزایی در راستای رفع شبهات در اذهان دانش آموزان برگزار نماید، تا دانش آموزان نسبت به خدمات نظام و انقلاب بیشتر آشنا شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: وظیفه همه ما این است که راههای صحیح و درست برخورد با هجمه های دشمنان علیه مردم و نظام اسلامی را به قشر نوجوانان و جوانان نشان دهیم؛ چرا که کوتاهی های برخی از متولیان امر در این زمینه باعث خواهد شد تا آنها درگیر جنگ روانی و دروغین دشمن شوند.

طاهرخانی افزود: در فتنه اخیر شاهد جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام و ملت بزرگ ایران بودیم؛ که مردم با بصیرت مثال زدنی خود و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مانند همیشه آنان را مایوس نمودند.

فرماندار دماوند با تاکید بر لزوم ایجاد درآمد پایدار برای آموزش و پرورش منطقه دماوند افزود: آموزش و پرورش برای پیشرفت و بالا بردن کیفیت آموزش نباید دغدغه مالی داشته باشد و این نیازمند ایجاد درآمد پایدار جهت کمک به مدارس است که یکی از راه کارهای اصلی ایجاد درآمد پایدار تغییر کاربری برخی از املاک آموزش و پرورش به تجاری است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: دماوند یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران در حوزه گردشگری است؛ بنابراین باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق مکان های بلا استفاده آموزش و پرورش در حوزه گردشگری احیا شود.

طاهرخانی اضافه کرد: بسیاری از معلمان مدارس غیردولتی با مشکلاتی مانند عدم پرداخت حق بیمه، توسط مدیریت مدرسه و دستمزدهای بسیار پایین روبرو هستند، که این موضوع باید توسط مدیریت آموزش و پرورش پیگیری شود تا مطالبات به حق معلمان مدارس غیرانتفاعی محقق گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار