گل‌محمدی: بیرانوند نشان داد پنالتی‌گیر ماهری است

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت در ضربات پنالتی علیرضا(بیرانوند) نشان داد که یک پنالتی‌گیر ماهر است و می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
گل‌محمدی: بیرانوند نشان داد پنالتی‌گیر ماهری است

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و ون‌پارس اصفهان اظهار داشت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که برای بازی‌های جام حذفی باید تمرکز صددرصدی داشته باشند و جای اشتباهی وجود ندارد وگرنه کار خیلی سخت می‌شود. خوشحالم از اینکه به دور بعد راه پیدا کردیم. از بازیکنان و کادرفنی تیم حریف هم تشکر می‌کنم که جانانه کار کردند. آنها تیم شایسته‌ای بودند.

وی افزود: بیشتر دقایق بازی قطعا توپ در اختیار ما بود. تیم حریف لایه‌های دفاعی زیادی داشت و در ضدحملات خطرناک نشان می‌داد. کاری که باید می‌کردیم، سرعت دادن به بازی بود و اینکه میان خطوط حریف پاس دهیم و از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم. ون‌پارس در خط دفاع و دروازه خوب کار کرد. بدشانسی‌هایی هم داشتیم اما چندان اعتقادی به شانس در فوتبال ندارم. می‌شد که زودتر گل بزنیم. چند بار هم توپ را به تیر دروازه‌ حریف زدیم. ممکن بود اتفاق بدی برای ما رخ بدهد که اینطور نشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین اضافه کرد: در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم. عقب افتادیم و طبیعتا تحت فشار بودیم تا گل را جبران کنیم. اما خوب به بازی برگشتیم و در ضربات پنالتی هم پنالتی‌های خوبی را زدیم. از همه‌ آنها تشکر می‌کنم چون زحمت زیادی کشیدند تا این بازی را ببرند و به دور بعد راه پیدا کنند.

وی در ادامه راجع به تمرین پنالتی بیان داشت: چند جلسه پنالتی تمرین کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. توپ آنچنانی در هنگام بازی روی دروازه‌ ما نیامد. احمد روی گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود. ما یک تیم هستیم. در پست دروازه چهار گلر داریم و همگی دوست دارند که تیم موفق باشد. احمد هم یکی از آنهاست. او حقش بود که بازی کند. عملکردش هم خوب بود. در ضربات پنالتی علیرضا نشان داد که یک پنالتی‌گیر ماهر است و می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

گل‌محمدی در پایان درباره اینکه بازهم از بیرانوند برای گرفتن پنالتی‌ها استفاده می‌کند یا خیر گفت: همه‌چیز بستگی به شرایط بازی دارد. می‌توانستیم بازیکن هم جایگزین کنیم. بازی به دقایق پایانی که رسید می‌خواستیم از علیرضا به خاطر مهارت بالا در گرفتن پنالتی استفاده کنیم. احمد هم البته پنالتی‌گیر خوبی است و در تمرینات عملکرد خوبی داشت. هر ۲ گلر جزو پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان‌های لیگ هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست ون‌پارس در ضربات پنالتی به دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار