وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با پانا:

ظرفیت داخلی برای آموزش الکترونیکی آماده است

پلتفرم‌هایی که برای آموزش الکترونیکی کشور مورد نیاز است، هیچ مساله و مشکلی ندارد و ربطی به محدودیت واتس‌اپ و اینستاگرام نیز ندارد

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرفیت داخلی برای آموزش الکترونیکی آماده است، گفت اینترنت دانش‌آموزان همان اینترنتی است که همه مردم در سراسر کشور استفاده می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت داخلی برای آموزش الکترونیکی آماده است

عیسی زارع‌پور در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «اینترنت دانش‌آموزان همان اینترنتی است که همه مردم در سراسر کشور استفاده می‌کنند؛ ما برای سرویس‌های داخلی و خارجی هیچ مساله‌ای نداریم و شبکه پرسرعت و با کیفیت وجود دارد.»

وی افزود: «در خصوص سامانه‌های مورد نیاز دانش‌آموزان نیز شبکه دانش‌آموزی شاد فعال است. ممکن است برخی از مدارس از سایر سامانه‌ها استفاده کنند. پهنای باند لازم در کشور وجود دارد و محدودیتی وجود ندارد و ما در این مدت تلاش کردیم تا کیفیت شبکه را ارتقا دهیم که در این ایام مساله‌ای ایجاد نشود. ما تجربه دوران کرونا را داشتیم که همه آموزش‌ها مجازی بود و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. امروز که به صورت موردی شاهد تعطیلی مدارس هستیم حتما زیرساخت‌هایی که فراهم شده پاسخگو خواهد بود.»

وزیر ارتباطات با بیان اینکه فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ ربطی به شبکه شاد ندارد، گفت: «ظرفیت داخلی آماده است و طبیعتا محدودیت ایجاد شده و طبیعی است که اختلال داشته باشد اما پلتفرم‌هایی که برای آموزش الکترونیکی کشور مورد نیاز است، هیچ مساله و مشکلی ندارد و ربطی به محدودیت واتس‌اپ و اینستاگرام نیز ندارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار