جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

دشمنان انقلاب از تکثیر تفکر شهید سلیمانی در هراسند

ارومیه (پانا) - جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت دشمنان انقلاب از تکثیر تفکر شهید سلیمانی در میان دانش‌آموزان بویژه نوجوانان در هراسند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان انقلاب از تکثیر تفکر شهید سلیمانی در هراسند

سردار پاسدار طالب رحیمی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز ارومیه (فرزندان حاج قاسم) خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: دانش آموزان لازم است به موضوع عدالت محوری و معنویت مطرح در مبانی دینی و آموزه‌های اسلامی توجه خاصی داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شوید باید عدالت را در وجود خودتان نهادینه کنید و نهج البلاغه دایره المعارف کاملی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه باید دانش آموزان با نحوه حکومت امیرالمومنین (ع) آشنا شوند، اظهار کرد: دانش آموزان برای اینکه بتوانند مسوولان خوبی شوند و لازم است بارها کتاب ایشان را مرور کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مستکبران نمی‌خواهند تفکر حسین فهمیده‌ها و شهادت‌طلبی تکثیر و گسترش یابد، گفت: سند ۲۰۳۰ قرار بود روح معنویت را از تمام مسلمانان خاورمیانه سلب کند، چرا که روح معنویت تقویت‌کننده روحیه شهادت‌طلبی است و دشمنان از اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می‌ترسند.

وی با بیان اینکه لازم است با تعریف الگوهای ولایتمداری و اخلاص، دانش‌آموزان را با رشادت‌های دلاوران و رزمندگان آشنا کرد، ادامه داد: جهاد تبیین در هر شرایطی لازم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار