استاندار زنجان :

مدیریت هوشمند در مقابله با شیوع کرونا در دستور کار قرار میگیرد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با تاکید بر مدیریت هوشمند و مطلوب در مقابله با سویه کرونا گفت می‌توان بدون ایجاد ترس و با بررسی حساس و افزایش آگاهی از شیوع سویه جدید پیشگیری کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت هوشمند در مقابله با شیوع کرونا در دستور کار قرار میگیرد

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در ستاد مقابله با کرونا ضمن تاکید بر لزوم آگاه‌سازی مردم نسبت به موج جدید کرونا با هدف مقابله بهتر با آن، با بیان اینکه برای مدیریت هوشمند در کرونا باید برنامه داشته باشیم، افزود: با مدیریت هوشمند، این امکان به وجود می آید که افراد مبتلا در موج جدید همان برنامه های قبلی را بطور ملایم تر در نظر داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم مدیریت بهتر مدارس در مواجهه با سویه جدید کرونا تصریح کرد: اگرچه مردم در مکان های مختلف اجتماعی از جمله مراکز خرید با هم مواجه می شوند، اما حجم و تراکم برخورد در مدارس به لحاظ جمعیت انبوه دانش آموزان، بیشتر است، بنابراین مدیریت بیشتر و بهتری را می طلبد.

استاندار زنجان اظهار کرد: تسهیل در اعطای مرخصی به دانش آموزانی که علائم ابتلا به کرونا از جمله درد قفسه سینه را دارند، می‌تواند در امر مقابله و شیوع آن بین جمعیت دانش آموزی موثر باشد.

افشارچی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا در موج جدید فعلا به صورت پررنگ و حاد نیست، اما ضروری است که مردم نسبت به این مسئله حساس‌تر و آگاه‌تر باشند تا در صورت لزوم بتوانند با مدیریت و مقابله بهتری با این موضوع مواجه شوند.

وی از رئیس علوم پزشکی خواست نسبت به ذخیره دارو، بازنگری در تخت های بیمارستانی و سایر آمادگی های لازم برای مواجهه احتمالی با موج جدید کرونا را داشته باشد.

استاندار زنجان تاکید کرد: این اقدامات تنها مختص مرکز استان نباشد بلکه کل استان را مد نظر قرار دهند.

افشارچی آمادگی بیشتر برای مقابله با کرونا، انجام تست ها با آرامش بیشتر و ایجاد تمهیدات و تدابیر لازم برای آمادگی بیشتر در راستای مقابله با کرونا در دانشگاه‌ها و مدارس را از اقدامات مهم و تاثیرگذار در مقابله با شیوع احتمالی موج جدید کرونا عنوان کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در هر جلسه از ستاد کرونا باید آمار دقیق و به روز از مبتلایان گذشته ارائه شود، گفت: وجود آمار دقیق و جزئیات در این خصوص می تواند در ارائه خدمات و تصمیم گیری های مربوطه بسیار کارساز و مهم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار