تجدید میثاق خانواده های فرهنگیان قم با امام عصر(عج) در همایش «عهد جانان»

قم(پانا)- همایش «عهد جانان» با هدف تجدید میثاق خانواده های فرهنگیان استان قم با حضرت ولی عصر(عج) امروز جمعه در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق خانواده های فرهنگیان قم با امام عصر(عج) در همایش «عهد جانان»

همایش «عهد جانان» با هدف تجدید میثاق خانواده های فرهنگیان استان قم و طلاب طرح امین مدارس با حضرت ولی عصر(عج) و تجدید از فعالان فرهنگی آموزش و پرورش امروز جمعه شانزدهم دی ماه 1401 در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این همایش، «علیرضا رحیمی» مدیر کل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با اشاره به ارزش کار فرهنگیان اظهار کرد: معلمی شغلی آبرومند و اثرگذار است و معلمان پرتلاش و دغدغه مند ماه ها تلاش می کنند و همه سختی ها را بجان می خرند تا فرزندانی دانش آموخته و موفق تحویل جامعه دهند.

همچنین حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران و حجت الاسلام «حمید ملکی» قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در استان ها در مورد اهمیت عهد و میثاق با امام زمان(عج)، شخصیت حضرت ام البنین(س) و ذکر فضایل شهدا بخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت به ایراد سخن پرداختند.

این همایش با حضور خادمان و پرچم متبرک مقدس جمکران و عزاداری و ذکر توسل به حضرت ابوالفضل العباس(ع) در سالروز وفات ام البنین(س) توسط سید علی حسینی نژاد همراه بود.

اجرای تواشیح و قرائت دسته جمعی عهدنامه تجدید میثاق با امام زمان(عج) و نیز تجلیل از مادر بزرگوار معلم شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی از دیگر بخش های همایش بود.

در پایان، برگزیدگان فرهنگی استان و فعالان طرح خادمیاران رضوی در تابستان سال جاری با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

همایش «عهد جانان» با همت و مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قم، معاونت تبلیغ حوزه‌ علمیه قم و معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در همایش فوق، مسئولان معاونت های اداره کل و کارکنان نواحی آموزش و پرورش، حسن بیاتی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز حضور داشتند.

دانش آموزخبرنگار: هانیه پورحیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار