پیام تشکر معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان از حضور مردم در تشییع شهدای گمنام

اصفهان (پانا) - مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان طی پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم استقبال ،تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان از حضور مردم در تشییع شهدای گمنام

بسم رب شهدا و صدیقین

شهدا واژه هایی به گستره تمامی خصایص نیکوی انسانی هستند که روح بلندشان از دل نبستن های دنیوی نشأت می‌گیرد.

آنانکه رضایت خداوند را بر امیال دنیوی ارجح دانستند و در راه اعتلای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان شیرین خود را خالصانه تقدیم خداوند متعال کردند.

در این ایام که ایران اسلامی عزادار دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد و آسمان ایران آکنده از عطر شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است، یکی از افتخارات بزرگی که نصیبمان شده، ورود پیکر پاک و مطهر شهید گمنام به این اردوگاه است که یقیناً معنویت و عطر وجودشان این اردوگاه را رنگ و بوی خدایی می بخشد.
بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند .

اینجانب از حضور حماسی ، پرشور و کم نظیر فرهنگیان، دانش آموزان و همه آحاد مردم در این مراسم با شکوه کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدوارم همواره در صراط مستقیم و مسیر شهدا ثابت قدم و پایدار بمانیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار