نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش انکارناپذیر خانواده شهدا در دفاع مقدس و پیشرفت جامعه

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش انکارناپذیر خانواده‌های شهدا در زمان دفاع مقدس، همسران و مادران شهدا را آموزگارانی پرمحبت برای آن عزیزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش انکارناپذیر خانواده شهدا در دفاع مقدس و پیشرفت جامعه

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در گردهمایی بزرگ مادران شهدای تبریز ( یاوران حضرت ام البنین ) که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، خطاب به مادران و همسران شهدا اظهار کرد: بی شک، شهیدان آموزگارانی به نام مادر و همراهی به نام همسر داشتند که در دامان پر مهر و همنشینی با این عزیزان و در کلاس درسی مادران و همسران به درجه و مقام والای شهادت رسیده اند.

وی افزود: آنچه در بین شهدا، درخشان تر به چشم می آید، عشق به دین خدا و ولایت است. تکریم و احترام چنین مادران و چنین همسران شهدایی حقیقتا تکریم ارزش ها و نمادهای معنوی جامعه بوده که از فرهنگ عظیم و سبک زندگی اسلامی برخواسته است.

وی ادامه داد: با رواج این فرهنگ، نقش واقعی مادرانه و نقش واقعی همسرانه در جامعه ما گسترش پیدا خواهد کرد. خوشا به سعادت مادران محترم شهدا که نوشته و توشه ای در آخرت دارند و فرزندانشان در انتظار آن ها هستند تا به همراه آنان در رضوان الهی قدم بردارند.

وی بیان کرد: به ارواح پاک مادران شهید آسمانی، سلام و درود می فرستیم و برای آن هابی که در قید حیات هستند، آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت و عظمت از خداوند متعال داریم و امیدواریم تا هم مشمول دعای خیر این عزیزان و هم مشمول شفاعت شهدای عزیزان باشیم.

وی در پایان خطاب به خانواده های شهدا گفت: فرزندان، همسران و پدران شما در راه آزادگی و دین، تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند و نقش آفرینی شما چه در زمان دفاع مقدس و چه امروز، نقش بسزایی در پیشرفت جامعه دارد.

پیشرفت امروز جامعه را مدیون مادران شهدا هستیم

همچنین در ادامه این گردهمایی، رییس شورای شهر تبریز نیز بیان کرد: شهدا به خاطر رضای الهی و انبیا، جان داند و و لبیک به فرمان رهبر را لبیک به خدا و اولیای الهی دانستند.

رسول برگی خطاب به مادران شهدا اظهار کرد: شما عزیزان در آغوش خود کودکانی را پرورش داده اید که تاریخ و دنیا به شما و آن عزیزان مرحبا می گویند.

وی در پایان افزود: امروزه همه پیشرفت ها در کشورمان را مدیون شما عزیزان و شهدای والامقام هستیم که با رشادت های خود، آرامش را در جامعه ما بنا نهادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار