برگزاری جلسه ستاد هماهنگی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در چهارمحال وبختیاری 

شهرکرد (پانا) - اولین جلسه ستاد هماهنگی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با حضور اعضای ستاد در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در چهارمحال وبختیاری 

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی، عباس داوطلب رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: در این جلسه بر جایگاه و اهمیت سنجش سلامت نوآموزان و همچنین هماهنگی و همکاری مطلوب دستگاه های ذیربط از جمله اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمات کیفی در پایگاه های سنجش سلامت به نوآموزان تاکید شد.

داوطلب ضمن توضیح و تشریح روند برگزاری سنجش بر اساس رویکرد جدید و فرایند اجرای آن، بر جایدهی صحیح نوآموزان در سیستم آموزشی و همچنین پایش رشد و ارزیابی های تخصصی در طول فرآیند سنجش تاکید کرد و بر آمادگی آموزش و پرورش استثنایی استان برای سنجش حدود 20 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و 10 هزار کودک پیش دبستانی در طول اجرای برنامه سنجش اشاره کرد.

وی با تاکید بر تمهید مقدمات برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا براساس پیش بینی ها افزود: می بایست ضمن استفاده مستمر عوامل اجرایی پایگاه ها از ماسک و الکل، سعی شود مراجعین اعم از نوآموز و والدین کلیه موارد احتیاطی را قبل از حضور در پایگاه مد نظر قرار دهند و با همراه داشتن ماسک و دستکش، بهداشت فردی را برای جلوگیری از شیوع بیماری رعایت کنند. همچنین برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در پایگاه های سنجش استان، یک اتاق انتظار و زمان خاصی برای حضور نوآموز در پایگاه در نظر گرفته شود.

شایان ذکر است در این جلسه کلیه اعضای ستاد، نقطه نظرات خود را مطرح و بر آمادگی کامل دستگاه‌های ذیربط جهت همکاری برای اجرای هر چه مطلوب‌تر برنامه سنجش سلامت تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار