در گفتگو با پانا:

کریم بوستانی: نفت مسجدسلیمان با کمبود بازیکن مواجه است

کادر فنی قبلی در یارگیری اشتباه کرد/کار ما از نیم فصل دوم شروع می شود/ آبروی خودمان را گرو گذاشتیم

تهران (پانا) - مربی نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد، این تیم خیلی بد بسته شده و با کمبود بازیکن مواجه است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کریم بوستانی: نفت مسجدسلیمان با کمبود بازیکن مواجه است

امجد عبدی - کریم بوستانی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت:«ما تیمی را گرفتیم که از اپل فصل متأسفانه بد بسته‌شده است و توازن ندارد. کادر فنی قبلی اشتباهاتی را در یارگیری و جذب بازیکن داشته که وقتی به تیم آمدیم، بیشتر متوجه عمق ماجرا شدیم. البته مهاجری زحمت‌کشیده و سال قبل توانست تیم را هر طور شده در لیگ برتر حفظ کند‌. ما در برخی پست‌های حساس، مثل دفاع وسط، راست و چپ تنها یک بازیکن داریم که اگر محرومیت یا مصدومیتی پیش بیاید، تیم دچار مشکل می‌شود. البته که مهاجری هم تقصیری نداشت و دستش بسته بوده است.»

وی افزود: «ما با گرفتن نفت مسجدسلیمان ریسک بزرگی کردیم. بالاخره کار مربیگری آسان نیست و همیشه سختی و چالش دارد. الان همه کادر ما بومی است. ما بچه‌های همین مسجدسلیمان هستیم و آمدیم تا تیم شهرمان را انشالله به رتبه‌های بهتری برسانیم. آبروی خودمان را گذاشتیم تا دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم. انتظار داریم الان مردم و منتقدان از ما ایراد نگیرند.»

مربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد:«ما دو روز قبل از بازی با سپاهان، تیم را تحویل گرفتیم. تا دقیقه ۴۳ مساوی بودیم اما اشتباه مرگبار خط دفاعی باعث شد، گل بخوریم. در نیمه دوم هم بدن بچه‌های ما خالی کرد. بااین‌حال فاصله‌ی ما با سپاهان ۴ گل نبود. به جرات می‌توانم بگویم که ۳ گل تیم حریف، روی اشتباه بازیکنان ما به ثمر رسید. بدن‌های بازیکنان این‌قدر ضعیف بود که نیمه دوم کم آوردیم. ۳ گل حریف روی اشتباه فردی ما بود. حتی روی یک صحنه این‌قدر پاس به عقب مدافع ما به دروازه بان آرام بود، در همان صحنه سعید جلالی دروازه بان ما رباط صلیبی پاره کرد. ما ۳ بازیکن مصدوم داریم و ۳ بازیکن هم( مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی و علی قربانی) پی از اتفاقات بازی سپاهان که اشتباهات عجیبی کردند، در اختیار باشگاه قراردادیم. فکر می‌کنم قراردادشان را فسخ کردند و رفتند. وقتی به‌یک‌باره ۶ بازیکن کنار می‌روند، تیم خالی می‌شود.»

کریم بوستانی گفت: «ما منتظریم تا نیم‌فصل تمام شود. ما می‌توانیم ۷، ۸ بازیکن جدید بگیریم. دست ما باز است و امیدواریم با اضافه کردن چند بازیکن خوب، نتایج بهتری کسب کنیم. الان از ما ایراد نگیرید. ما انشالله نیم‌فصل اول را جبران می‌کنیم و تیم را باقدرت نگه می‌داریم. البته که کار سختی در پیش داریم. اکثر بازی‌های ما در نیم‌فصل دوم بیرون خانه است. با همه مدعیان از گل گهر گرفته تا پرسپولیس، باید بیرون خانه بازی کنیم. لیگ هیچ‌وقت بازی آسان ندارد. به‌خصوص اینکه در نیم‌فصل دوم هیچ تیمی به دیگری امتیاز مفت نمی‌دهد.»

وی تأکید کرد: «ما داریم با بچه‌ها کار بدنی می‌کنیم. هم سالن وزنه می‌رویم و هم تمرینات هوازی داریم. تیم ما مشکل بدنی دارد. ما تنها ده روز است تیم را گرفتیم اما مقابل آلومینیوم عالی بودیم. حق ما باخت نبود. به‌خصوص نیمه دوم، بازی یک‌طرفه بود. اگر دقیقه ۸۶ پنالتی را گل می‌زدیم، متنها بازی را مساوی می‌کردیم بلکه فرصت بردن حریف را هم داشتیم. حتی رحمتی هم از تیم ما و عملکردش تعریف کرد. کار سخت است و تنهایی کاری از دست ما برنمی‌آید. امیدوارم مدیریت و هیات مدیره همه کمک کنند تا بتوانیم به وضعیت تیم سروسامان بدهیم.»

کریم بوستانی با اشاره به بازی حساس با ملوان گفت: «بازی سختی در انزلی داریم. این بازی ارزشش ۶ امتیازی است. در پایین جدول رقیب هستیم. هر طور شده باید ببریم. ملوان هم هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته است به‌خصوص خارج از خانه. اما ما اگر بتوانیم مثل بازی با آلومینیوم بازی کنیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار