نمایش «حورا» ارتباط گذشته‌های دور به زمان حال در انتظار دانش‌آموزان

تهران (پانا) - نمایش «حورا» ارتباط گذشته‌های دور به زمان حال، آمادگی برای آینده نزدیک؛ در مدرسه امام موسی کاظم علیه السلام منطقه ۵ تهران به نمایش در می‌آید. دانش‌آموزان مدرسه مشتاقانه منتظر اجرای نمایش حورا هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «حورا» ارتباط گذشته‌های دور به زمان حال در انتظار دانش‌آموزان

نمایش حورا ارتباط گذشته‌های دور به زمان حال، آمادگی برای آینده نزدیک؛ کاری از گروه تاتر مدرسه امام موسی کاظم علیه السلام است که ۲۵ دانش آموز دختر ابتدایی به سرپرستی معاون پرورشی مدرسه؛ طیبه فتوحی و مربیگری سید عاطفه موسوی است که در حال تمرین است.

این اثر نمایشی از زمان شهادت بانو حضرت فاطمه(س) شروع می شود و به دوره های جنگ تحمیلی و رویدادهای روز جامعه و شهادت شهید سلیمانی و در انتها به منتظران ظهور آقا امام مهدی ختم می شود که با افکت های صوتی و سخنرانی هایی در وصف شهید سلیمانی، به نمایش، جلوه تاثیرگذاری داده است.

فاطمه محمدی، مدیر مدرسه امام موسی کاظم علیه السلام هدف این نمایش را آشنا کردن دانش آموزان با ظلم و ستم دوره های مختلف زمان، بیان کرد که همیشه به لطف الهی حق پیروز شده است.

وی این نمایش را اقدامی برای آمادگی دانش آموزان برای آینده دانست و در ادامه گفت: انتظار می رفت در خصوص یادبود و سالگرد شهید حاج قاسم این نمایش اجرا شود. اما به دلیل تعطیلی های مکرر مدارس بر اثر آلودگی هوای پایتخت، زمان اجرای این نمایش به تعویق افتاد و دانش آموزان همچنان در حال تمرین برای نمایش هستند.

معاون پرورشی مدرسه گفت: دانش آموزان مدرسه مشتاقانه منتظر اجرای نمایش حورا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار