امام جمعه شهرستان خرمدره:

هدف دشمن روحانیت‌زدایی است

خرمدره (پانا) - امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه باید به مکتب سلیمانی توجه ویژه ای داشت، گفت دشمن می‌خواهد نسل جوان از مکتب شهید سلیمانی فاصله بگیرد و روحانیت‌زدایی را در آنها القا کند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف دشمن روحانیت‌زدایی است

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور، امام جمعه شهرستان خرمدره، در مراسم ائمه جماعت مدارس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم به تنهایی یک مکتب بود و درک حاج قاسم به راحتی ممکن نیست و نیاز به توجه اساسی دارد.

وی در بیان اهمیت حضور روحانیون گفت: برخی تلاش می‌کنند تا بگویند اسلام نیازی به روحانیت ندارد در حالی که اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است. رهبر معظم در مورد حضور غیر روحانیون به عنوان امام جماعت فرموده در صورت ضرورت اشکال ندارد ولی باید توجه کرد که نباید به این افراد مرجعیت دینی بخشید، زیرا روحانیت زدایی هدف دشمن است و برخی به اشتباه و غیرعمدی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

ابوالفضل یوسفعلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره، در این مراسم گفت: از نظر قانونی حضور روحانیون در مدارس اشکالی ندارد ولی به دلیل کمبود روحانیون، ناچاریم افراد دیگری را به عنوان امام جماعت برگزینیم تا رسم نماز در مدارس همچنان برپا بماند.

خبرنگار : محمد حسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار