راه‌اندازی موکب سازمان دانش‌آموزی کرمان به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از راه‌اندازی موکب برای پذیرایی از میهمانان شهید سلیمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی موکب سازمان دانش‌آموزی کرمان به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی

فوج فوج مردم از نقاط مختلف کشور راهی استان کرمان شده اند. نه انگار فقط ایرانی نیستند و از کشورهای مختلف در این تجمع عظیم حضور دارند.

غوغایی شده، انگار شهر رنگ و بوی خاصی گرفته. از هرکس که می پرسی دلیل مسافرتشان به کرمان چیست انگار بغض بزرگی راه گلویش را می گیرد.

پیرمردی با محاسن سفید که در موکب مشغول چای دادن است، می گوید: هنوز زود است بفهمیم چه عزیزی را از دست داده ایم. حاج قاسم مایه آرامش دنیا بود و با رفتنش غصه سنگینی روی دلها ماند.

موکب‌های زیادی در مسیر برپا شده بود و در این بین به موکب سازمان دانش آموزی رسیدم. انگار رنگ و لعاب خاصی داشت.

حضور دانش آموزان در این موکب نشان از ارادت زیاد کودکان و نوجوانان به این سردار بزرگ دارد.

با رئیس سازمان دانش آموزی در خصوص برپایی موکب این سازمان صحبت کردم ، محمود رجبی پور می گوید: حضور پرشور دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی و خبرنگاران پانا در راه اندازی این موکب به ما انگیزه خاصی برای استقبال از میهمانان شهید سلیمانی داده است.

وی اضافه می کند: اسکان، پذیرایی و استقبال از میهمانان شهید سلیمانی کمترین کاری است که از عهده ما بر می آید و جوانان سازمان دانش آموزی جهت رفاه حال این عزیزان تمام توان خود را گذاشته اند که میهمانان عزیز به راحتی به زیارت برسند و هیچ دغدغه ای در این مسیر نداشته باشند.

رجبی پور ادامه می دهد: ما در موکب حرم تا ظهور از تمام ظرفیت سازمان دانش آموزی استفاده کرده ایم و امیدواریم شهید سلیمانی از همه خدمتگزاران قبول کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار