مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت انجام کار جهادی در عرصه مدرسه‌سازی هستیم

بهارستان یک (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، سرانه آموزشی به ازای هر دانش‌آموز ۲متر مربع در این شهرستان را ناکافی دانست و گفت انجام کار جهادی در عرصه مدرسه‌سازی ضروتی اجتناب‌ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انجام  کار جهادی در عرصه مدرسه‌سازی هستیم

با حضور حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان نشست تخصصی بررسی فضاهای آموزشی شهرستان بهارستان برگزار شد.

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست تخصصی بررسی فضاهای آموزشی شهرستان بهارستان ضمن تاکید بر پیشبرد هرچه بهتر فعالیت‌های اداره کل نوسازی در خصوص ساخت مدارس جدید گفت: مدارس و بیمارستان‌ها، جزو قوی‌ترین ساختمان‌ها هستند که حتی در زمان زلزله نیز مقاوم هستند و جان‌پناه مردم می‌شوند، پس نیاز است که با نظارت مستقیم اداره کل نوسازی فعالیت‌های ساخت و ساز مدارس انجام شود.

وی ادامه داد: در جلسه قبلی شورای آموزش و پرورش شهرستان مصوبات خوبی داشتیم که نیاز به پیگیری تمام‌قد مسئولین شهرستانی دارد؛ فرض ما باید بر این باشد که فردا صبح اول مهر سال بعد است، هر اتفاقی قرار است در آن زمان رخ دهد هم، اکنون انجام شود.

بهرامی با اشاره به سرانه‌های آموزشی کشور که به ازای هر نفر ۵ مترمربع می‌باشد، گفت‌: با احتساب این عدد می‌توان فهمید که سرانه‌های آموزشی در بهارستان با متراژ ۲ مترمربع به ازای هر نفر دانش‌آموز، ایده‌آل نبوده و نیازمند کار جهادی در عرصه مدرسه‌سازی هستیم.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار