مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید کافی شهرستان شهریار تاکید کرد:

نقش کلیدی و موثر آثار کودک و نوجوان در سینمای ایران

شهریار (پانا)_ مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید کافی شهرستان شهریار، از استقبال دانش‌آموزان مدارس این منطقه در پی اکران فیلم سینمایی لوپتو در این کانون خبر داد و بر نقش کلیدی و موثر آثار کودک و نوجوان در سینمای ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش کلیدی و موثر آثار کودک و نوجوان در سینمای ایران

وجیهه ظهوری‌مقدم مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید کافی شهرستان شهریار در پی اکران فیلم سینمایی لوپتو در این کانون، به پانا گفت:« در راستای طرح تحولی کانون‌های فرهنگی تربیتی و هماهنگی به عمل آمده با حوزه هنری، فیلم سینمایی لوپتو با استفاده از ظرفیت کانون فرهنگی تربیتی شهید کافی برای دانش آموزان اکران می شود. لوپتو انیمیشنی سینمایی ایرانی موزیکال، با فضایی شاد و مهیج است که با تکنیک سه‌بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است. اسن انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویانه، داستانِ اسباب‌بازی‌هایی است که به دست بیماران یک آسایشگاه روانی ساخته می‌شوند.»

وی افزود:« پیام مثبت انیمیشن لوپتو این است که برای طی کردن مسیر و رسیدن به موفقیت همیشه باید امیدوار بود. ناامیدی ما را از تلاش و کوشش باز می‌دارد و ممکن است آینده‌ نامطلوبی را در انتظار رویاهایمان قرار دهد؛ درست مثل کاری که پسر آقای کمالی شخصیت اصلی این فیلم، به‌همراه فرشته و چندنفر از بیماران برای برطرف کردن مشکل محصولات لوپتو انجام دادند.»

ظهوری‌مقدم با اشاره به نقش کلیدی و موثر آثار کودک و‌ نوجوان در سینمای ایران، گفت: «این اثر سرشار از پیام‌ها و الگوهای مثبتی است که می‌تواند برای دانش‌آموزان الهام ‌بخش مفاهیمی مثل امیدواری و تلاش‌گری در مواقع سختی باشد.»

خبرنگار: زهره محسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار