رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد قم:

٩دی روز عزت و شوکت ملت بزرگ ایران است

قم(پانا)-مدیر آموزش وپرورش شهرستان جعفرآباد در پیامی به مناسبت روز 9 دی اعلام کرد این روز، روز عزت و شوکت ملت بزرگ ایران و مبارزه با فتنه‌گران است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
٩دی روز عزت و شوکت ملت بزرگ ایران است

«بهمن آزاد» مدیر آموزش وپرورش جعفرآباد به مناسبت سالروز حماسه مردم با بصیرت ایران اسلامی در روز ۹ دی‌ماه سال ۸۸، پیامی صادر کرد:

۹ دی، روز عزت، شوکت و روز مبارزه با فتنه‌جویانی است که امنیت ایران را برنمی‌تابند، این روز یکی از ایام‌الله و نماد هوشیاری مردم با بصیرت ایران اسلامی در برابر هرگونه فتنه دشمن است.

در طول این سال‌ها استکبار جهانی همچنان دست از دشمنی علیه ملت ایران برنداشته است و فتنه‌های مختلفی را در این کشور طراحی و برنامه‌ریزی کرده که آخرین آن‌ها نیز به وجود آوردن جنگ تمام عیار ترکیبی اخیر بود، اما تمام فتنه‌های دشمن در طول این سال‌ها یکی پس از دیگری با هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه از بین رفته است و به ما آموخته که هوشیاری و بصیرت، دو عامل بازدارنده مهم برای پیشگیری از فتنه و آشوبگری در جامعه است.

اینجانب با گرامیداشت حماسه ۹ دی، بر ضرورت زنده نگهداشتن این روز و تبیین تأثیرات بزرگ آن برای نسل جوان و نوجوان جامعه تاکید کرده و همگان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان جعفرآباد را برای شرکت در مراسم‌ ویژه این روز دعوت می‌ نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار