پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالگرد ۹ دی

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان فرا رسیدن سالگرد نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۳۴۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالگرد ۹ دی

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ اوج بصیرت انقلابی خود را در میثاق با ولایت به نمایش گذاشت و بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت کرد.

نهم دی ماه امسال که در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش و مصادف با دومین سالگرد ارتحال عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی است. با واکاوی سیره و منش آنان در می‌یابیم که ولایت مداری در مکتبشان موج می‌زند و نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت پذیری از نائب امام زمان خویش بودند. وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را ثابت نموده و همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن این روز را خدمت تمامی مردم فهیم و ولایت‌مدار استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت ‌دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار