آمادگی وزارت کشور برای سیاست‌گذاری در حوزه مدیریت مشترکان پرمصرف آب

تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، مدیریت مصرف آب را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت در این خصوص این آمادگی در مجموعه وزارت کشور وجود دارد که در یک اقدام هماهنگ و تعاملی، سیاستگذاری دقیق برای مدیریت آب برای مشترکان پرمصرف انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی وزارت کشور برای سیاست‌گذاری در حوزه مدیریت مشترکان پرمصرف آب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد در نشست پایش وضعیت آب استان تهران که با حضور معاون بهره برداری شرکت آبفای کشور، مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران و معاون عمرانی استانداری تهران با موضوع بررسی وضعیت آب شرب تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب باید متناسب با وضعیت کم آبی و خشکسالی انجام شود، افزود: آگاهی مردم عزیز استان نسبت به مدیریت بهینه مصرف آب یک ضرورت جدی است.

معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر اعمال قوانین سخت‌گیرانه بر مشترکان پرمصرف گفت: حتی برای دستگاه‌ها و ادارات دولتی که مصرف زیاد آب داشته باشند باید جریمه و مجازات‌های قانونی اعمال شود.

جمالی‌نژاد ادامه داد: نباید از آب شرب برای نظافت حیاط و محوطه‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متولی اصلی حوزه مدیریت آب، وزارت نیرو است، اظهار کرد: در این خصوص این آمادگی در مجموعه وزارت کشور وجود دارد در یک اقدام هماهنگ و تعاملی، سیاستگذاری دقیقی برای مدیریت آب برای مشترکان پرمصرف داشته باشیم.

در این نشست گزارشی از روند تامین آب شرب پایدار استان تهران مورد پایش قرار گرفت و تصمیمات لازم نسبت به مشکلات پیش رو و مساعدت معاونت عمرانی وزارت کشور و استانداری تهران اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار