معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع البرز:

آموزش و شناسایی کم‌سوادان اقدام جهادی است

کرج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد فعالیت آموزش‌دهندگان در شناسایی و آموزش افراد کم‌سواد جامعه حرکتی جهادی و بسیار دشوار است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و شناسایی کم‌سوادان اقدام جهادی است

رحمان درکی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل اموزش و پرورش البرز در دیدار با معاون سوادآموزی استان به مناسبت هفته سوادآموزی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مراکز یادگیری به منظور توسعه مهارت های سوادآموزی و ارتقاء جایگاه سوادآموزی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: فعالیت آموزش دهندگان در شناسایی و آموزش افراد کم سواد جامعه حرکتی جهادی و بسیار دشوار است.

درکی با اشاره به اینکه آموزش بزرگسالان سختی ها و شرایط خاص خود را در مقوله حفظ و تکامل فرآیند آموزشی دارد، خاطرنشان کرد: توسعه مراکز یادگیری محلی تاثیر بسزایی در حضور موثر بزرگسالان در همه عرصه های فردی و اجتماعی و همچنین افزایش مهارت ها و توانایی هایی فرد را دارد .

در ادامه رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از حضور همکاران در حوزه سوادآموزی افزود: شناسایی و ترغیب افراد بی‌سواد و کم سواد جهت شرکت در دوره‌های سوادآموزی و کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش از مهمترین چالش های سواد آموزی است که به مشارکت درون سازمانی و برون سازمانی نیاز دارد.

وی افزود: هفته سوادآموزی فرصت مناسبی برای ترویج فعالیت های سوادآموزی و نمایش اقدامات و اهداف سازمان نهضت در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار