تشییع پیکر شهید گمنام در مدارس جلگه رخ

جلگه رخ(پانا) - همزمان با ایام فاطمیه پیکر شهید گمنام در مدارس منطقه جلگه رخ تشییع شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر شهید گمنام در مدارس جلگه رخ

همزمان با ایام فاطمیه پیکر یک شهید گمنام با حضور مسئولان منطقه، خانواده شهدا و دانش آموزان در مدارس متوسطه منطقه جلگه رخ تشییع شد. این شهید گمنام در سن 20 سالگی در عملیات کربلای 5 در سال 1365 به درجه رفیع شهادت رسیده است.

محمدرضا قدیرپور مسئول دفتر بسیج دانش آموزی شهرستان تربت حیدریه در مراسم یادواره شهدای هنرستان شهید احمدی رباط سنگ گفت: در تفحص پیکر شهدا و تعیین هویت پیکر شهدا بر اساس اصول و قواعد خاص تا از ایرانی بودن این شهیدان یقین حاصل نکنند، این پیکرها برای تشییع به شهرها فرستاده نمی شوند.

وی افزود: شهدای گمنام میهمان مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) هستند و بسیاری از رزمندگان و شهیدان اسلام با وجود عظمت مقام و منزلت، گمنام بودند و به تاسی از گمنامی قبر حضرت زهرا(س)، تمایلی به شناسایی پیکرشان نداشتند که این موضوع مکرر در وصیت های شهدا و رویای صادقه خانواده شهدا نقل شده است.

در مراسم یادواره شهدای هنرستان شهید احمدی رباط سنگ ضمن تشییع و تبرک پیکر شهید، روایت هایی از جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندان نقل شد و دانش آموزان با ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) عزاداری کردند.

شایان ذکر است پیکر این شهید گمنام پس از تشییع در بین اقشار مختلف مردم روز هفتم دی در دانشگاه دولتی شهرستان تربت حیدریه به خاک سپرده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار