مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم معرفی شد

قم (پانا) - آئین تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک قم با حضور مسئولان سپاه و آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم معرفی شد

حسن بیاتی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم طی سخنانی در آئین تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک، عنوان کرد: همه افتخارات بسیج به تلاش و همت خالصانه است.

وی افزود: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب، تمامی کسانی که خالصانه برای دین و مملکت تلاش می کنند، از روحیه بسیجی برخوردارند و باید بیش از پیش قدر این روحیه را بدانیم.

بیاتی تصریح کرد: ناحیه یک آموزش و پرورش به لحاظ برخورداری از موقعیت های خاص، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به گونه ای تلاش کرد تا بسیج فرهنگیان بتواند نقش آفرینی خود را در تمامی عرصه ها با قوت و قدرت داشته باشد.

وی همچنین ایام اول تا نهم دی را به عنوان دهه بصیرت و دهم تا 19 دی ماه را به عنوان دهه مقاومت گرامی داشت و بر پرداختن به جهاد تبیین و نهضت روشنگری و پاسداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تاکید کرد.

در این جلسه، حکم انتصاب «عبدالله صادقخانی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک از سوی فرمانده سپاه قم به عنوان مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه تقدیم و با اهدای لوح سپاه، از خدمات «مهدی محمدزاده» مدیر سابق کانون تجلیل شد.

عبدالله صادقخانی نیز در جلسه فوق با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: گسترش تفکر بسیجی منطبق بر ولایتمداری و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای خون شهدا موجب ادراک بیشتر در جنگ ترکیبی می شود، زیرا ارتقاء درک معلمان در این جنگ، موجب شناخت بیشتر دانش آموزان از توطئه های دشمنان می شود.

در جلسه فوق، همچنین لوح تقدیر سازمانی موفق ترین روابط عمومی در دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر به ابوالفضل بمانی از فرهنگیان ناحیه تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار