در پیام تسلیت روسای مجالس دانش‌آموزی استان قم عنوان شد:

حضرت زهرا(س) الگوی کامل پاکدامنی و ساده‌زیستی است

قم (پانا) - روسای مجالس دانش‌آموزی دختران و پسران استان قم در پیام تسلیتی به مناسبت ایام فاطمیه عنوان کردند حضرت زهرا(س) نمونه کامل فضایلی چون پاکدامنی، ساده‌زیستی، شجاعت و دفاع از ولایت است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضرت زهرا(س) الگوی کامل پاکدامنی و ساده‌زیستی است

امید محمدی و ستایش ظهرابی، روسای یازدهمین دوره مجالس دانش آموزی پسران و دختران استان قم با صدور پیام های تسلیت، فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفتند.

در پیام امید محمدی آمده است:

«حضرت زهرا سلام الله علیها، سرور زنان عالم و همانند مشاوری دلسوز برای پدر، همسری مهربان برای شوهر و مادری مهربان و خیر خواه برای فرزندان و امت شیعه است‌.

مادر سادات، از سنین کودکی همراه همیشگی سختی ها و مجاهدت های رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم بود و ایشان را در مسیر تنها نمی گذاشت.

پیامبر اکرم را زمان جراحت پرستاری می‌کرد و مانند مادری برای پدر بود. همواره در زندگی با امیرالمومنین علیه السلام همدل و بی توقع بود و در عین انجام مسئولیت های خانه داری، پشتیبان راستین ولایت نیز بود.

حضرت زهرا سلام الله علیها اسوه کامل شجاعت، پاکدامنی، فداکاری، پشتیبانی از ولایت و ساده زیستی است و شایسته است بانوان این میهن اسلامی با الگو برداری از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها عفت فاطمی را سرلوحه خویش قرار دهند.»

متن پیام تسلیت ستایش ظهرابی نیز به شرح ذیل است:

«اولین مدافع وصی پیامبر خدا (ص)، حضرت فاطمه (س) بود، آن حضرت برای یاری ولی خدا و دفاع از وصیت رسول خدا، به شهادت رسید.

حضرت زهرا(س) مصداق صبر نبوی بود که در قامت عفتی سر به فلک کشیده، چادر به سر می‏ گرفت و در کوچه‏‌های مدینه، در تمام رهگذر‌های هستی، حضور خدا را به کائنات یادآور می‌‏شد.

آن حضرت سیلی ستم و تازیانه کینه را به جان خرید تا هجوم تندبادِ انکار، شمع یک‏تنه حقیقت را خاموش نکند؛ شهادت آن بانوی بزرگوار حزن بزرگی بر بلندای تاریخ است و تشیع هیچگاه این غم جانکاه را فراموش نخواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار