معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده:

اجرای مصوبات حوزه زنان در سفر رییس‌جمهوری به خراسان رضوی اولویت دارد

تهران (پانا) - معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت با توجه به دور دوم سفرهای استانی رییس‌جمهوری باید نسبت به اجرای مصوبات دور اول سفر در حوزه زنان پیگیرهای لازم صورت گیرد تا کاری بر زمین نماند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مصوبات حوزه زنان در سفر رییس‌جمهوری به خراسان رضوی اولویت دارد

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی روز شنبه در جلسه بررسی مصوبات دور اول سفر هیات دولت به خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس با تاکید بر لزوم پیگیری تمام مصوبات سفر در حوزه زنان افزود: طرحی در خصوص بازماندگان از تحصیل با وزارت آموزش و پرورش در حال تهیه است که استان خراسان رضوی هم می‌تواند در اجرای آن دارای اولویت باشد.

استاندار خراسان رضوی هم در این نشست گفت: برای به نتیجه رسیدن مصوبات سفر پیگیری های لازم جهت تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

یعقوبعلی نظری با اشاره به موضوع ۱۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی افزود: سعی شده از ظرفیت‌های مردمی در این خصوص نیز استفاده شود.

سید ابراهیم رییسی در هجدهمین سفر استانی خود روز دهم فروردین امسال و در سفری ۲ روزه وارد مشهد شد. در جریان این سفر تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت به نمایندگی از رییس جمهور به همه شهرستانهای خراسان رضوی سفر کردند و از نزدیک مشکلات و مسایل استانی را مورد بررسی قرار دادند.

آخرین پیگیری اخبار مربوط به سفر رییس جمهور به استان خراسان رضوی را می توانید اینجا پیگیری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار