افتخارآفرینی مؤلف کاشمری برای خراسان‌رضوی

کاشمر (پانا) - معلم پیشکسوت کاشمری با شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری علوی  مقام سوم رشته پوسترسازی فرهنگیان را در کشور کسب کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی مؤلف کاشمری برای خراسان‌رضوی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، پویش کشوری فرهنگی هنری علوی با موضوعاتی مانند نامه‌ای به پدرم، کتاب‌سازی، خوشنویسی، نقاشی، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، شعر، مقاله و پوستر ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فرهنگیان سراسر کشور و مدارس خارج از کشور برگزار شده است.

نبی الله ابراهیمی معلم پیشکسوت کاشمری با شرکت در بخش پوسترسازی و تهیه‌ پوستری که منطبق با موضوعات ده‌گانه‌ پویش بود و سپس موفق به کسب مقام سوم در کشور شد و در استان خراسان رضوی تنها این معلم کاشمری در جشنواره فرهنگی هنری علوی مقام آور بوده است.

همچنین نبی الله ابراهیمی تاکنون بارها در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر در رشته های مختلف از جمله نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، عکاسی و... موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه شده است.

امّا متأسفانه این معلم پیشکسوت و افتخار آفرین شهرستان و استان خراسان رضوی اکنون در بیمارستان بستری است و برای شفای عاجل محتاج دعای خیر همه‌ دوستداران فرهنگ و هنر است.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار