مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ثبت نام ۲۷۴ نفر از استان آذربایجان‌شرقی در طرح نهضت ملی مسکن

تبریز (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از تامین شدن زمین‌ مورد نیاز برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در استان و ثبت نام ۲۷۴ هزار نفر از استان آذربایجان‌شرقی در این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام ۲۷۴ نفر از استان آذربایجان‌شرقی در طرح نهضت ملی مسکن

امیر بخشی زاده در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک هفته حمل و نقل و روز راهداری خاطرنشان کرد: تعهد آذربایجان شرقی در اجرای این طرح ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی بوده که با تمهیدات صورت گرفته، دو و نیم برابر زمین مورد تعهد استان تا به حال تامین شده است.

بخشی زاده ضمن اشاره به اینکه دولت فقط متعهد بر زمین های رایگان جهت ساخت نهضت ملی مسکن شده است افزود: قسمتی از هزینه ها در قالب تسهیلات بانکی بوده و قسمتی دیگر از آن آورده شخصی درخواست کنندگان است که نسبت به پیشرفت سازه باید واریز شود.

وی بر ثبت نام ۲۷۴ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و اظهار کرد: ۳۹ هزار نفر از این‌ تعداد پالایش شده است و برای ساخت مسکن معرفی شده اند، ولی فقط ۱۵ هزار نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را تا به حال واریز کرده اند.

وی از درخواست کنندگان مسکن ملی در تبریز که شهر جدید شهریار را انتخاب کرده اند خواست در صورتی که عجله برای تحویل و گرفتن مسکن خود دارند، اطلاعات خود را ویرایش و شهر جدید سهند را انتخاب کنند تا در اسرع وقت برای ساخت و تحویل مسکن انها اقدام‌ شود.

وی تسهیلات پرداختی طرح مسکن ملی برای درخواست کنندگان در کلانشهرها را ۴۰۰ میلیون تومان، شهرهای بزرگ ۳۰۰ میلیون‌ تومان و تسهیلات پرداختی در روستاها را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار