مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فرایند تعلیم و تربیت صرفا در کلاس درس اتفاق نمی‌افتد

کهریزک (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بر واگذاری ارکان اجرای برنامه‌ها توسط دانش‌آموزان در مراسم‌هایی که با محوریت دانش‌آموز برگزار می‌شود تاکید کرد و گفت فرایند تعلیم و تربیت صرفا در کلاس درس اتفاق نمی‌افتد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرایند تعلیم و تربیت صرفا در کلاس درس اتفاق نمی‌افتد

مسعود بهرامی در جشنواره «هنر بدون مرز و یلدای اقوام ایرانی» که با همت پژوهش‌سرای کاوش در منطقه کهریزک برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه‌هایی که با محوریت دانش‌آموزان در 21 منطقه شهرستان‌های تهران برگزار می‌شود، گفت: فرآیند تعلیم وتربیت صرفا در کلاس درس اتفاق نمی‌افتد؛ برنامه‌هایی که با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود از مجری، قاری و... باید همه توسط دانش‌آموزان انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: این چرخه باید توسط خود دانش‌آموزان در جریان باشد و اینگونه است که می‌شود گفت فرآیند تعلیم وتربیت به درستی در مجموعه‌ای در حال انجام است.

وی با اشاره به حضور خانواده‌ها در کنار دانش‌آموزان افزود: در تعلیم و تربیت دارای رکنی به نام خانواده است و امروز مشاهده کردیم که دانش‌آموزان به همراه خانواده در این جلسه حضور دارند؛ حضور و همراهی اولیا با دانش‌آموزان نویدبخش کمک به آموزش و پرورش است تا بتوانیم رسالتمان را بدرستی انجام دهیم.

مسعود بهرامی با اشاره به کسب رتبه اول پژوهش در کشور توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: این موفقیت باید استمرار داشته باشد و حفظ این رتبه در سال آینده نیازمند کار مضاعف است.

وی در پایان افزود: هر برنامه‌ریزی در اداره کل انجام می‌شود باید اثربخشی آن را در مدارس مشاهده کنیم تا بتوانیم ادعا کنیم که اتفاقات خوبی در حال انجام است.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار