مدیر آموزش و پرورش ملارد:

طراحی چشم‌انداز و شناسایی چالش‌های پیش‌رو باعث تسهیل عملکرد می‌شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد بیان کرد طراحی چشم‌انداز از عملکرد و شناسایی چالش‌های پیش‌رو باعث تسهیل عملکرد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
طراحی چشم‌انداز و شناسایی چالش‌های پیش‌رو باعث تسهیل عملکرد می‌شود

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هماهنگی همکاران مجموعه پرورشی و تربیت‌بدنی، بیان کرد: حوزه پرورشی، حوزه‌ای پرکار و فعال در زمینه برنامه‌های تربیتی و اجرایی است، بنابراین لازم است نشست‌های تعاملی و هماهنگی بیشتری جهت اجرای بهینه طرح‌های تربیتی برگزار شد.

وی با تأکید بر لزوم بررسی چالش‌های موجود در حوزه پرورشی گفت: لازم است طی این نشست‌ها، همکاران مشکلات پیش روی خود را گزارش کنند تا این چالش‌ها مرتفع شود. در حال حاضر، رسانه و انعکاس خبری حرف اول را می‌زند بنابراین تلاش بر این است که همه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، سلامت، مذهبی و مشاوره، انعکاس خبری مطلوبی داشته باشد.

این مقام مسئول خطاب به همکاران اداری گفت: برای رسیدن به اهداف مطلوب تربیتی، لازم است چشم‌انداز ۶ ماهه‌ای از طرح و برنامه‌های واحد خود داشته باشید تا موانع موجود شناسایی شده و تمهیدات لازم پشتیبانی شود تا طرح و برنامه‌های حوزه پرورشی به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

در این نشست بر اجرای موضوعات مربوط به کمبود مراقب سلامت و بازدید بهداشت محیط از مدارس، تسهیل اعزام دانش‌آموزان به مسابقات ورزشی، هماهنگی مدیران با واحد تربیت‌بدنی در اعزام داوران به مسابقات، مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه، برپایی کانون‌های هلال‌احمر و شناسایی دانش‌آموزان مستعد برای اجرای طرح دادرس، ترغیب مدیران و معاونین مدارس به انجام فعالیت‌های پرورشی، افزایش فعالیت‌های اردویی در مدارس از طریق تسهیل فرایند اخذ مجوز اردویی، بهبود دیدگاه مدیران در مورد فعالیت‌های پرورشی، ارزشیابی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی مدارس و ایجاد پویایی و بازخورد نواقص عملکرد از طریق ارتباط تعاملی و صمیمانه با همکاران مدارس، تخصیص نیروهای پرورشی مدارس به فعالیت‌های تربیتی، اجرای زنگ نماز در مدارس، اجرای برنامه تئاتر درسی با همراهی معاونت ابتدایی و طراحی برنامه‌‌ای برای جذب دختران به کانون در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های همکاران منطقه تأمین اقلام مربوط به خبرگزاری پانا تأکید شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار