برگزاری پویش رفیق شهیدم در فضای مجازی

اردل (پانا) - همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها ) و همزمان با تشییع ۳۰۰ شهید دفاع مقدس، پویش رفیق شهیدم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش رفیق شهیدم در فضای مجازی

پویش رفیق شهیدم ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۷ ساله و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) و همچنین تشییع ۳۰۰ شهید دوران هشت ساله دفاع مقدس برگزار شد.

این پویش شامل دو بخش رشته‌ های تحریری و رشته های تصویری است که شرکت کنندگان در بخش رشته های تحریری می‌توانند در دو گرایش دلنوشته با موضوع (نامه‌ای به رفیق شهیدم) و (ای شهیدم با تو عهد می‌بندیم که ... )و گرایش داستانک با موضوع ( مراسم تشییع شهدا) و (حضور در یکی از یادمان های شهدا )، آثار خود را به صورت فایل PDF با فونت معمولی و اندازه قلم ۱۸ ( دلنوشته : حداکثر ۷ سطر و داستانک : حداکثر ۱۲ سطر ) ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان در بخش رشته های تصویری می‌توانند آثار خود را در دو گرایش خبرنگار شو (حضور و ارائه گزارش از مراسم تشییع شهدا ) و تولید نماهنگ با موضوع مراسم تشییع شهدا به صورت فایل mp4 با حداکثر زمان ۶۰ ثانیه و حداکثر حجم ۶۰ مگابایت ارسال کنند .( در صورت فیلمبرداری با گوشی ، تلفن همراه به صورت افقی گرفته شود.)

مهلت ارسال آثار تا ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار ، یکی از این راه‌های ارتباطی https://shad.ir/Rafigheshahidam و http://WWW.nojavanearbaeeni.ir را دنبال کنند.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار