مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

دروس قرآنی در تربیت دینی دانش‌آموزان نقش سازنده‌ای دارند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان دروس قرآنی را در تربیت دینی دانش‌آموزان، دارای نقش سازنده و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دروس قرآنی در تربیت دینی دانش‌آموزان نقش سازنده‌ای دارند

با حضور حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان و آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش این ناحیه و به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز این ناحیه محفل انس با قرآن کریم برپا شد.

در این محفل که با حضور جمعی از روحانیون و مدیران و فعالان قرآنی منطقه برپا شده بود، تعدادی از قاریان به تلاوتی از آیات قرآن پرداختند و حجت‌الاسلام نورپور طی سخنانی ضمن تفسیر آیاتی از قرآن کریم بر اهمیت تلاوت و توجه به قرآن تأکید کرد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص فعالیت‌های قرآنی این ناحیه گفت: هم‌گرایی و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های قرآنی با دیگر نهادها و سازمان‌ها از اهداف اصلی برنامه‌های قرآنی در آموزش و پرورش بهارستان است؛ با توجه به اینکه مدارس محور اصلی فعالیت‌های قرآنی قرار دارند، آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز اهتمام ویژه‌ای در حوزه برنامه‌های قرآنی در مدارس با رویکرد آموزشی - نخبه شناسی دارد.

وی خاطر نشان کرد: دروس قرآنی در تربیت دینی دانش‌آموزان نقش سازنده‌ای دارند؛ بنابراین لازم است تا به آموزش‌های قرآنی در خانه و مدرسه نگاه ویژه‌ای شود.

اصلانی افزود: این کتاب الهی می‌تواند امراض باطنی انسان‌ها را معالجه کند و هر شخصی که این نسخه را بشناسد، شخصیت علمی، عملی و معنوی او به خوبی شکل خواهد گرفت.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار