مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

برگزاری رویداد «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد رویداد «قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، «عباس مهاجر» اظهار کرد: کاروان هنری «روایت حبیب» از 13 آذر ماه تا 13 دی ماه، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۹ استان حضور داشته و برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: کاروان روایت حبیب که بیش از 50 هنرمند در آن حضور دارند، به میادین مهم و سطح شهر‌های مختلف کشور رفته و در قالب برنامه‌های میدانی و برگزاری شب‌های خاطره، تلاش دارد به سهم خود در زنده نگه‌داشتن یاد فرمانده بزرگ مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، گامی بردارد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خاطرنشان کرد: رویداد قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب از جمله برنامه‌های جذاب ویژه برای کودکان و نوجوانان است که بخشی از برنامه‌های کاروان روایت حبیب را شامل می‌شود.

مهاجر افزود: این رویداد با همکاری اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و حوزه هنری در کانون‌های فرهنگی تربیتی استان‌های هدف برگزار می‌شود.

گفتنی است افتتاحیه رویداد قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار