امام جمعه خلیل آباد:

مسئولان باید به امنیت و سلامتی بیشترین توجه و سرمایه‌گذاری را داشته باشند

خلیل آباد (پانا) - امام جمعه خلیل‌آباد گفت مسئولان باید به امنیت و سلامتی بیشترین توجه و سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان باید به امنیت و سلامتی بیشترین توجه و سرمایه‌گذاری را داشته باشند

حجت‌الاسلام علی ناهیدی در خطبه های نماز جمعه گفت: از نظر متون اسلامی امنیت اجتماعی یکی از بزرگترین نعمت های الهی است که با نعمت تندرستی و سلامتی برابری می کند، نعمتی است که همه انسان ها بدون استثنا به آن نیازمند هستند.

وی در ادامه بیان کرد: امنیت مخصوص منطقه خاصی نیست و در نظام جمهوری اسلامی همه در برابر امنیت مساوی هستند و امنیت باید برای همه برقرار باشد، این امنیت از آن خودمان است. یعنی نیروهای امنیت ما هستند که با تلاش های فراوان این نعمت بزرگ الهی را در نظام جمهوری اسلامی برای همه فراهم کرده اند.

وی افزود: این امنیت اجاره ای نیست مثل بعضی از کشورهای پیرامون ما که دیگران از آن سر دنیا بیایند برایشان امنیت ایجاد کنند.

وی گفت: اگر امنیت نباشد انسان نمی تواند از هیچ نعمت دیگری استفاده کند. تا وقتی انسان در امنیت به سر می برد قدر امنیت را نمی داند. تا وقتی بیمار نشده ارزش سلامتی را نمی داند.

حجت الاسلام ناهیدی در پایان اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولان زحمتکش و بزرگوار باید به این دو بخش (امنیت و سلامتی) بیشترین توجه و سرمایه گذاری را داشته باشند که دارند و اکنون با تلاش‌های مسئولان نظام، بهترین امنیت را در کشورمان داریم.

خبرنگار دانش آموز: زهرا میرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار