مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد:

شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری‌ و خوب فکر کردن است

بهاباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد گفت شما دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستید و حضور در شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی به نوعی تمرین مسئولیت‌پذیری و خوب دیدن و خوب فکر کردن است و باید قدر این فرصت را بدانید.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شورا و مجلس‌ دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری‌ و خوب فکر کردن است

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد در دو مقطع برادران و خواهران با حضور مدیر آموزش وپرورش بهاباد و رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد در جمع منتخبین شورای دانش آموزی گفت: ۵۲ دانش آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان بهاباد شامل ۱۲ پسر و ۴۰ دختر در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

حسن رزاقی بهابادی افزود: پس از رأی گیری پنج پسر و پنج دختر به عنوان افراد برگزیده در انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد مشخص و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد پس از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی در شهرستان انتخاب می شوند.

وی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

وی درپایان افزود: دانش آموزان حضور در فعالیت های اجتماعی را تمرین کرده و با انتخاب نمایندگان خود در شورای دانش آموزی، در اداره مدرسه خود مشارکت کردند.

در برگزاری انتخابات دختران بهاباد، منصوره دانش با بیشترین رای به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی انتخاب و بیتا خلجی به عنوان نایب رئیس اول مجلس دانش آموزی و یک نفر به عنوان کارپرداز و یک نفر دیگر به عنوان منشی و دو نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در مقطع برادران، تحسین عاقلی مقدم با بیشترین رأی به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی برادران و امیرمحمد شیخ زاده به عنوان نایب رئیس اول، علیرضا حدادزاده به عنوان نایب رئیس دوم، یونس جعفری به عنوان منشی و ابوالفضل دهقان به عنوان کارپرداز، احمدرضا امیری و علی شفیع پورهم به عنوان عضو علی‌البدل در مجلس دانش آموزی پسران بهاباد انتخاب شدند.

خبرنگار:حمیدرضا اخوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار