یک قاری قرآن برجسته کشوری:

اراده، تلاش، پشتکار، توجه‌ به رهنمودها و راهنمایی مشاوران‌ عامل موفقیت است

بهاباد (پانا) - یک قاری برجسته کشوری عنوان کرد اراده، تلاش، پشتکار، توجه‌ به رهنمودها و راهنمایی مشاوران عامل موفقیت یک قاری قرآن است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اراده، تلاش، پشتکار، توجه‌ به رهنمودها و راهنمایی مشاوران‌ عامل موفقیت است

محفل نورانی انس با قرآن ویژه دانش آموزان بهاباد با حضور قاری برجسته کشوری، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان شهرستان در حسینیه اعظم فاطمیه بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهدی شایق، قاری برجسته کشوری در توصیه ای به قاریان جوانان و نوجوان در خصوص شرایط رسیدن به موفقیت گفت: توصیه بستگی به افراد دارد. بدین معنی که این موفقیت در صورتی محقق می‌شود که فرد خودش خواسته باشد و در مرحله دوم تلاش و پشتکار داشته و در مرحله سوم نیز همواره به تذکرات و نکاتی که استادش به او یادآوری می کند توجه داشته باشد و به آنها عمل کند.

در این محفل که قاریان برتر شهرستان بهاباد نیز حضور داشتند هریک بخش هایی از قرآن کریم را تلاوت کردند که استاد شایق ضعف های قرائت قاریان را به آنها تذکر داد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فراگیرشدن فعالیت‌های قرآنی، اولویت و هدف اصلی ما در آموزش و پرورش است اظهار کرد: فراگیرشدن فعالیت‌های قرآنی اولویت و هدف اصلی ما در آموزش و پرورش است، چراکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های تربیتی بی‌شمار و مؤثری در قرآن کریم برای سعادت نسل جدید و دانش‌آموزان ما وجود دارد.

حسن رزاقی بهابادی ضمن تاکید بر اهمیت یادگیری قرآن در سنین کم به ویژه در مقطع ابتدایی گفت: قرآن کتاب حیات و راهنمای ما در زندگی است. تلاش ما بر این است که بتوانیم دانش آموزانی اخلاق مدار و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

مدیرآموزش وپرورش بهاباد با تاکید بر الگو قرار دادن پیامبران و ائمه اطهار گفت: عمل به آموزه های قرآن و اهل بیت در ابعاد مختلف زندگی و تحقق سبک زندگی قرآنی را در سرلوحه زندگی خویش قرار بدهیم و این را به دانش آموزان و فرزندانمان آموزش دهیم.

وی بابیان اینکه توجه کردن به قرآن موجب گره گشایی در کار مردم می شود گفت: روی آوردن به قرآن همه مشکلات و دردهای بشر را برطرف می کند.

رزاقی در پایان بابیان اینکه قرآن بهترین هدایت کننده بشر است، گفت: اگر هر فردی بخواهد در کار و زندگی خود موفق و پیروز باشد باید خود را در مسیر قرآن قرار دهد.

خبرنگار: حمیدرضا اخوان بهابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار