یک نویسنده و مشاور:

معلم، محور تمدن‌ساز جامعه اسلامی است

معلمان پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی هستند

بهاباد (پانا) - یک نویسنده و مشاور عنوان کرد معلم، محور تمدن‌ساز جامعه اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معلم، محور تمدن‌ساز جامعه اسلامی است

همایش معلمان تمدن‌ساز با حضور نویسنده و مشاور برجسته کشوری و مدیران و بانوان فرهنگی شهرستان بهاباد در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

در این همایش نرجس شکوریان فرد، نویسنده و مشاور برجسته کشوری با موضوع چگونگی ارتباط با نوجوانان وجوانان و روش پاسخ‌گویی به سوالات آنها به ارائه مبحث پرداخت.

شکوریان فرد با اشاره به جایگاه رفیع و شان والای معلمان در جامعه گفت: جایگاه معلمان به ویژه معلمان ابتدایی در نقش‌پذیری و الگوبرداری دانش آموزان بی‌بدیل و تاثیرگذار است و تبیین جایگاه معلمان از نگاه حاکمیت می‌بایست توسعه‌محور باشد.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در روشنگری و بصیرت‌افزایی گفت: در راستای جهاد‌ تبیین و همچنین پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب جهت آشنایی نسل جوان با تاریخ کشور خود و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بخش مهمی از این امر مهم به دوش معلمان است که باید با استفاده از نقش تاثیرگذاری که بر دانش‌آموزان دارند به آن بپردازند.

این نویسنده برجسته کشوری به اهمیت جهاد تبیین در سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود فرهنگیان نقش بسزا و مثال‌زدنی خود را در امر جهاد‌ تبیین ایفا کنند، چرا که معلمان بزرگترین و حساس‌ترین سرمایه کشور را در اختیار دارند و پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار